  • 541. Data: 2011-09-01 13:08:12
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:28, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Może dlatego że pracując w branży komputerowej nie stykasz
    > się ze statystycznie neutralną bazą użytkowników laptopów?

    Bzdura, no chyba że statystycznie neutralna baza użytkowników laptopów
    zakupów dokonuje w warzywniakach.

    > Andrzeju, nikt takiego eksperta jak Ty nie będzie zmuszał do
    > kupienia Macbook Air... to komputer nie dla Ciebie. Nie musisz
    > się już tak straszliwie przed nim wzbraniać. :-)

    Ależ uwierz mi, nie planuję kupować tego badziewia.

  • 542. Data: 2011-09-01 13:20:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:15, Pszemol pisze:

    > OK, sprawdziłem, i wyszło mi że głodne kawałki wciskasz.
    > Tabelka w wikipedii tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Cellular_network
    > pokazuje nam że promien typowej komórki wacha się od 49km do
    > 12km dla 2100MHz. I Ty tu pozujesz na znawcę?? Żenada...

    A sprawdziłeś, że te dane dotyczą systemu CDMA2000, a nie GSM 3,5G HSPA
    w którym pracuje iPhone? Czy tak się spieszyłeś żeby mi wytknąć błąd, że
    już ci ten drobiazg umknął? :P

    > Coverage comparison of different frequenciesFollowing table shows the
    > dependency of frequency on coverage area of one cell of a CDMA2000
    > network:[6]
    >
    > Frequency (MHz) Cell radius (km) Cell area (km2) Relative Cell Count
    > 450 48.9 7521 1
    > 950 26.9 2269 3.3
    > 1800 14.0 618 12.2

    Ba, nawet bez żenady zacytowałeś fragment, który dowodzi, że nie umiesz
    czytać.

  • 543. Data: 2011-09-01 13:28:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-01 14:38, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Przyznajesz mi rację ?

    W tym, że tak naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz, ale
    dla zasady coś napisać musisz?

    > Przecież to nie moja teza :-)))

    Zupełnie jakbym oglądał wywiad z panią Arbuz:
    R(eporter) - Czy Pani mieszka z mężem, czy osobno?
    A(rbuz) - No pewnie !

    > Apple robi 13" to był skrót myślowy - Apple robi LAPTOPA 13".

    No i co z tego, że "robi" laptopa 13", skoro mowa była o przyzwoitych
    matrycach dla osób bardziej wymagających i okazało się, że nic
    takowego w ich laptopach nie ma, a niby to taki topowy i designerski
    sprzęt?

    > Ty pisałeś o 12", więc nie rozumiem czy sprawdziłeś 13" Air czy 11".

    Tak Pani Arbuz.

  • 544. Data: 2011-09-01 13:33:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:21, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > A jak popularny był ten odtwarzacz muzyczny Samsunga?

    A to jest akurat dla określenia podobieństwa zupełnie nieistotne.

    > Czy ktoś z Apple miał w ogole szansę go kiedyś zobaczyć?

    Nie no, skąd, tam sami niewidomi i nieświadomi pracują :P

    > A jeśli nawet, to nie mów mi że próbowali się przejechać
    > na popularności tego produktu Samsunga :-)

    Już ci pisałem, że dla faktu zerżnięcia wyglądu z odtwarzacza
    popularność nie ma akurat nic do rzeczy.

  • 545. Data: 2011-09-01 13:34:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 11:00, ArekM pisze:

    > Czyli "zerżnięcie" z czegos popularnego to cos innego niż "zerżnięcie" z
    > czegoś mniej popularnego?

    Nie. Kiedy Apple zrzyna to jest innowacja, a kiedy z Apple zrzynają, to
    jest kradzież, nawet jeśli wcześniej ten sam pomysł ukradło Apple :)

  • 546. Data: 2011-09-01 13:42:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 14:43, Pszemol pisze:

    > Tak, to trochę inne. W jednym przypadku można podejrzewać o przypadek
    > ale w drugim niestety motywacje są oczywiste i o przypadku nie może być
    > mowy bo popularny produkt MUSIAŁ ktoś z firmy Samsunga wcześniej
    > widzieć, czego nie można powiedzieć o pracownikach Apple o małopopularnym
    > produkcie Samsunga.

    Kali byłby z ciebie dumny.

  • 547. Data: 2011-09-01 13:44:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:08, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Napisałeś Dell ani Sony nie widzą problemu.Który to Dell?

    Masz na wykresie z Anandtecha dokładny model (nigdzie zresztą nie
    pisałem, że 13", to już sobie sam dośpiewałeś. A teraz rusz swoją tłustą
    leniwą dupę i sobie sprawdź.

  • 548. Data: 2011-09-01 13:45:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:23, Pszemol pisze:
    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Nie, nie dla zabawy. I nie ma żadnych problemów z oglądaniem zdjęć
    > z iPhone na dużym telewizorze LCD. Jakość jest bardzo dobra, porównywalna
    > do pełnowartościowych aparatów kompaktowych sprzedawanych dziś jako
    > osobne urządzenia.

    Aparat kompaktowy poza kilkoma wyjątkami generalnie nie jest sprzętem
    pełnowartościowym jeśli chodzi o jakość obrazu.

  • 549. Data: 2011-09-01 13:46:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:23, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jak się nie trzyma skoro się trzyma? Ja trzymam.

    Jak stracisz archiwum to się dowiesz, dlaczego jest to głupota.

    > Może dlatego, że nie miałeś iPhone? :-)

    Może dlatego, że fotografuję lustrzanką i wiem jak wygląda obraz dobrej
    jakości?

  • 550. Data: 2011-09-01 13:48:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:19, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jak sobie sam poszukam, to skąd będę wiedział że patrzę na te,
    > o których Ty mówiłeś? Pokaż mi linki do tych, które Ty widziałeś.

    Nie będziesz wiedział. Jestem pewien, że się z tym pogodzisz.

    > Dwa telefony mogą mieć IDENTYCZNE rozmiary a nie muszą być
    > podobne, tymczasem podobne mogą być gdy różnią się rozmiarami.
    > Miałeś w szkole matematykę? Czy wiesz co to są podobne trójkąty?

    :)))

    Zatrudnij się jako adwokat dla ogryzka, przynajmniej sędziów ubawisz :P