  • 401. Data: 2011-08-30 15:02:26
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 29 08 2011 21:50, Pszemol pisze:

    > ale w Nokii nie jest normalne... :-)

    Smuty opowiadasz.

    > Napewno to ostatnie...

    Owszem to ostatnie.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 402. Data: 2011-08-30 15:03:27
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    > ale w Nokii nie jest normalne... :-)

    Smuty opowiadasz.

    > Napewno to ostatnie...

    Owszem to ostatnie.

  • 403. Data: 2011-08-30 15:54:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Nie wiem co chciałeś napisać, ale napisałeś coś śmiesznego
    > i pokracznego. Nie zamierzam jednak tracić czasu na tłumaczenie
    > Ci w którym miejscu zrobiłeś błąd... To Twój problem aby to widzieć.

    Mozesz kontynuowac.

  • 404. Data: 2011-08-30 15:59:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Tu, na tej grupie.
    > Twoje słowa: "Wlasnie mojemu koledze sie spierdzielil
    > (nowka sztuka), podczas pobytu za granica - tym wiekszy bol."
    >
    > Ja na to zapytałem:
    > To gdzie pojechał że tam nie ma sklepu Apple gdzie wymieniliby
    > mu iPhone na gwarancji? Do Kazachstanu czy na Ukrainę?
    >
    > A Ty mi zarzuciłeś że to JA nie wiem jak działa gwarancja:
    > "A Ty masz pojecie jak dziala gwarancja? "

    I z tego wynika, ze stwierdzilem iz gwarancja nie dziala za granica?
    Hint: jak =/= gdzie

    > podczas gdy to Ty
    > nie wiedziałeś że Apple honoruje polską gwarancję poza
    > granicami Polski.

    Doprawdy?

    > Jesteś żałosny w swoich manipulacjach i wykrętach.

    Naprawde sadzisz, ze pyskowaniem wykrecisz sie ze swojego analfabetyzmu?

  • 405. Data: 2011-08-30 16:04:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > No a komentarz na fakt, że nikt "karty gwarancyjnej" ani dowodu
    > zakupu ode mnie nie wymagał bo nie ma takiej potrzeby?

    No a link?

  • 406. Data: 2011-08-30 16:05:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Ktoś te problemy z zasięgiem obiektywnie zmierzył może?

    Buahahahahaha, wlansie - ten problem nalezy zniknac, wyznawcy applea spoko
    uwierza.

  • 407. Data: 2011-08-30 16:07:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Widzę, że Ci się dowcipy skończyły... Już przestałeś widzieć szczytowania?

    Kontynuuj.

  • 408. Data: 2011-08-30 16:18:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Laptop akurat ma to do siebie, że używasz go oglądając na wprost.
    > Nie wiem po co miałbym oglądać go pod różnymi kątami... możesz
    > mi to wyjaśnić?

    A jednak ciagle Twja glupota szczytuje.

  • 409. Data: 2011-08-30 16:29:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 09:11:24 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No z tego co sam napisałeś wynika że grafikom to nie przeszkadza skoro
    > większość z nich używa komputerów Appla.

    Żadna tam większość.

    > Nie jestem grafikiem. Po drugie argument że produkty Appla nie są dobre
    > dla grafików podczas gdy właśnie to jest główny atut reklamowy Appla
    > bo taka jest "wieść gminna" jest dla mnie dosyć pocieszny...

    A tak, reklama. Zapomniałem, że ta Applowska kreuje rzeczywistość.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 410. Data: 2011-08-30 16:33:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 09:14:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Jak obraz wygląda pod różnymi kątami jest dla mnie istotne przy
    > wyborze dużego telewizora do głównego pokoju - tam się ten TV
    > ogląda nieruchomy z różnych stron. Ale laptop? Laptop sobie tak
    > ustaw żeby Ci się ekran podobał - masochistą nie jestem abym
    > swój laptop oglądał pod kątem :-)

    Czyli generalnie jest pożądany efekt taki, że dzięki marnym kątom widzenia
    ekranu ten sam kolor ma inne odcienie na górze i na dole ekranu?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons