  • 371. Data: 2011-08-30 12:02:46
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:j3hsmc$aoj$1@mx1.internetia.pl...

    > Odpocznij sobie.

    Nie wiem co chciałeś napisać, ale napisałeś coś śmiesznego
    i pokracznego. Nie zamierzam jednak tracić czasu na tłumaczenie
    Ci w którym miejscu zrobiłeś błąd... To Twój problem aby to widzieć.

  • 372. Data: 2011-08-30 12:03:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3i219$r2n$1@inews.gazeta.pl...

    > najprosciej: wyswielt palete barw i porownaj przejscia tonalne

    Tylko wtedy widać różnice? :-)

  • 373. Data: 2011-08-30 12:06:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Gdzie tak napisalem?

    Tu, na tej grupie.
    Twoje słowa: "Wlasnie mojemu koledze sie spierdzielil
    (nowka sztuka), podczas pobytu za granica - tym wiekszy bol."

    Ja na to zapytałem:
    To gdzie pojechał że tam nie ma sklepu Apple gdzie wymieniliby
    mu iPhone na gwarancji? Do Kazachstanu czy na Ukrainę?

    A Ty mi zarzuciłeś że to JA nie wiem jak działa gwarancja:
    "A Ty masz pojecie jak dziala gwarancja? " podczas gdy to Ty
    nie wiedziałeś że Apple honoruje polską gwarancję poza
    granicami Polski. Jesteś żałosny w swoich manipulacjach i wykrętach.

  • 374. Data: 2011-08-30 12:09:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Bo mozna odmowic zlodziejowi?

    Ale po co traktować klienta z problemem jak złodzieja?
    No tak... ciągle zapominam o tym że wy w Polsce żyjecie...

    > Ojej, ziepsiół sie? Najniezawodniejsi telefonik? No paczpan.

    Pisałem już o tym na tej grupie. Przeoczyłeś? Paczpan...

    > To jest nic - w Angli jezdza po lewej stronie, tadaaa!!!

    No a komentarz na fakt, że nikt "karty gwarancyjnej" ani dowodu
    zakupu ode mnie nie wymagał bo nie ma takiej potrzeby?

  • 375. Data: 2011-08-30 12:11:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Ale wiesz że problemy z zasięgiem w iP4 to wina użytkowników. Broń
    > Boże Apple'a. Apple skaszaniło iP4 a winni są użytkownicy, niezły cyrk.

    Ktoś te problemy z zasięgiem obiektywnie zmierzył może?
    Bo wiesz, biorąc pod uwagę rozmieszczenie anten BTSów i
    kapryśną propagację fal radiowych to subiektywne odczucie
    siły sygnału w danym momencie może nie być wiarygodne...
    Jak nie zrobisz testów porównawczych to możesz błędne
    wnioski wyciągać...

  • 376. Data: 2011-08-30 12:11:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Kontynuuj.

    Widzę, że Ci się dowcipy skończyły... Już przestałeś widzieć szczytowania?

  • 377. Data: 2011-08-30 12:15:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > BTW - ZTCW to niemiecki zakaz już uchylono, a kolejny wniosek skończy się
    > tym, że holenderski sędzia każe Dżobsowi i Cookowi spie******
    > http://www.bgr.com/2011/08/25/dutch-judge-says-apple
    s-slide-to-unlock-patent-is-likely-invalid/

    > Zwłaszcza, że niemiecki zakaz wydano bez rozpatrywania sprawy, prawników
    > Szajsunga nawet nie było na sprawie, wróć, to jeszcze nie sprawa, to tylko
    > rozpatrzenie wniosków. A sędziowie na całym świecie nie lubią, jak ich się
    > robi w ch**** fałszowanymi fotkami.
    >
    > Będzie wesoło. Oj wesoło

    Jakimi fałszowanymi fotkami?
    To jest żałosne jak kibicujecie każdemu aby zlać tyłek Apple...
    Czy Samsung wstydu nie ma aby w swoim telefonie nie potrafił
    wymyśleć nic innego tylko kraść Slide to Unlock Appla???
    Ja bym się wstydził. Taka duża firma jak Samsung i zamiast
    swojej kreatywności kradnie wygląd iPhone toćka w toćkę...

  • 378. Data: 2011-08-30 12:17:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Krótki. W tym czasie trzeba uzyskać opinie rzeczoznawców, najlepiej wielu,
    > opinie prawne itp. A takich rzeczy nie dostaje się ani z dnia na dzień,
    > ani
    > z tygodnia na tydzień, ani nawet z miesiąca na miesiąc.

    A czy ktoś z Was ma jakiekolwiek wątpliwości patrząc na Galaxy S2
    że jest to zerżnięty z wyglądu iPhone toćka w toćkę?

  • 379. Data: 2011-08-30 12:34:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3i3gg$34d$1@inews.gazeta.pl...

    > wczoraj 13:41

    Autor ma na imię wczoraj? :-)

    > a czy ty masz ucho w innym miejscu niz ja - nie potencjalnie mamy w
    > podobnych miejscach - jak wiekszosc doroslych ludzi na swiecie - wiec
    > dlaczego posadzasz w tym wypadku samsunga, ze szczelinke na glosnik
    > umiesza na gorze a nie na dole swojego wyrobu?
    > (na takich niuansach opieraja sie roszczenia applea przeciwko swojej
    > konkurencji)

    Nie przeszkadza mi to że jest na górze, nie wygłupiaj się.
    Chodzi mi o to że w Galaxy S, które nie wygląda identycznie jak iPhone,
    ta szczelinka jest przy samej górnej krawędzi obudowy. W Galaxy S2
    jest już parę milimetrów dalej od krawędzi, w TAKICH SAMYCH
    proporcjach co jest w iPhone. Daje to podobieństwo i wrażenie
    kopiowania wyglądu iPhone. To samo z guzikami na dole. Nie mów mi
    że nie zauważyłeś zminimalizowania dwu bocznych guzików prawie
    do zera i wyeksponowanie środkowego, tak że z daleka wygląda to
    jak jeden guzik na dole, tak samo jak w iPhone. Kolejny powód na
    zwiększenie podobieństwa do iPhone. Jeszcze jedno - Galaxy S maiło
    zaokrąglone boki obudowy. Niepodobne do iPhone. Galaxy S2 ma już
    boki proste, DOKŁADNIE tak jak iPone. Weź sobie przed oczy połóż
    obrazek pierwszego Galaxy S, iPhone 4 i Galaxy S2 a zobaczysz
    podobieństwo o którym tu mowa. Nie wiem jak wy, ale wstydzę się za
    Samsunga - zeszmacili się robiąc Galaxy S2 dokładnie na wzór iPhone.
    Lubiłem bardzo Samsunga ale teraz widzę że windują się na sukcesie
    iPhone i to mi się nie podoba - stracili u mnie sporo punktów...

    > np. masz widgety w iOS?
    > nie masz - wiec gdzie ta dostepnosc funkcji?

    Dałeś sobie wmówić że te widgety są takie niezbędne :-))))

    > masz jeden guziczek w iPhone? - a ja mam 4-ry + pada z guziczkiem (nie
    > licze guziczkow glosnosci) i wole to rozwiazanie, bo pod nim kryje sie
    > wieksza szybkosc dostepu do niektorych opcji aparatu

    Wydaje Ci się tylko. Po co pad w guziku? Coś jest nie tak z touchscreenem?
    Ta sama funkcjonalność obsłużona jest jednym wielofunkcyjnym guzikiem.

    > jak bede chcial znajomemu na parkingu przeslac kontakt lub wizytowke po
    > BT, albo - co gorsza plik/zdjecie/whatever - to co zrobie majac iPhone'a?
    > Zaproponuje mu dropboxa ;) (smiech na sali)

    Wyślę mu wizytówkę na email szybciej niż Ty zesynchronizujesz swoje
    bluetoothy... w czym problem?

    > A jesli chcialbym wykorzystac telefon jako magazyn danych-plikow
    > na jego karcie SD - bo akurat nie mam pendrive'a przy sobie?
    > Z normalnym telefonem to zrobie - a z iPhonem ?

    Prze dzik...

    > Chcialbym podlaczyc sie do swojego TV w domu po DLNA, aby wybrac sobie z
    > magazynu mediow film do odtwarzania (np.zapodzial mi sie pilot od TV) - z
    > androida lacze sie po DLNA share ze skrzyneczka i przekierowuje strumien
    > danych wprost na TV (TC podlaczony z domowa siecia ethernet)

    Słyszałeś o Apple Air?

    > I mozna by tak wymieniac i wymieniac.....

    Niby tak, ale przestałeś wymieniać, skończył się repertuar rewelacji?

    > Ale dopoki bedziesz ograniczony w tych paru funkcjach, jakie oferuje Ci
    > iPhone, to nigdy nie zobaczysz, ze poza nimi jest cala masa innych
    > funkcji, ktore to proste urzadzonko moze z powodzeniem zrobic.
    > (i zauwaz, ze nie twierdze, ze te funkcje jakie ma wbudowane iPhone zle
    > dzialaja).

    No bo nie możesz tak twierdzić skoro działają dobrze...
    Problem w tym że funkcje Twojego telefonu nie działają zbyt dobrze.
    Porównywałeś może z iPhonem 4 to jakie robi Twój aparat zdjęcia?

    > zrobilem bardzo dobrze obserwujac jak szef klnie na swojego iPada a
    > kolega, ktory dostal iPhone'a 4 gen. zamyka sie w sobie jak mu pokazuje
    > jakis feature dostepny w androidzie (wpierw na moim starenkim G1, teraz
    > na DesireZ)

    Acha... zamyka się w sobie? :-)) Tak to interpretujesz?
    A może nie chce Ci zrobić przykrości i psuć radości z zakupu szmelcu?

    > tak, co chcesz abym Ci sprawdzil w iHonie - dawaj.
    > Zaraz Ci odpowiem - biore telefon lezacy obok mnie na biurku :)

    Jak masz iPhone4 to porównaj ze swoim telefonem jak robi zdjęcia
    w nieco trudniejszych warunkach oświetleniowych niż idealne słonko.
    Np. pomieszczenia z oświetleniem sztucznym, twarze ludzkie słabo
    oświetlone, party urodzinowe ze świeczkami i odblaskami... itp, itd.

    > kolega ma iPhona i go uzywa - bo dostal (trudno, nie ma wyjscia wiec go
    > uzywa - nie narzeka, ale zna jego ulomnosci i ich nie neguje jak Ty) - byl
    > lepszy od jego nokii.

    Biedaczek... tak się męczy...

    > Ja mialem juz wczesniej telefon z androidem - jak porownalem co iOS moze a
    > czego nie - podziekowalem.

    Bo Ty się onanizujesz ilością funkcji a nie tym jak telefon działa.

    > przeczytaj ten watek raz jeszcze - od poacztku i notuj sobie w punkcikach

    Pytam Ciebie o Twoje opinie a nie opinie innych ludzi.
    Chyba że Ty jesteś papuga i swoich opinii nie masz?

  • 380. Data: 2011-08-30 12:36:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > jesteś w błędzie. do czasu lektury tego wątku nie raził mnie iPhone... i
    > nadal nie razi. razi mnie za to Twój stosunek do ludzi który nie mają
    > iPhona
    > (wręcz pogarda...) i niechęć do ludzi o innych poglądach. to czyni z
    > Ciebie
    > fanatycznego wyznawcę jabłka ;-)

    ??? Jaka pogarda? Masz jakieś urojenia chyba?