  • 301. Data: 2011-08-29 18:11:09
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 00:13:18 +0200, Andrzej Libiszewski zatrybił (a):

    Ale ma Ethernet.

  • 302. Data: 2011-08-29 18:21:13
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 28 08 2011 16:23, Pszemol pisze:

    > Ciekawe kiedy wyrośniesz z Golfa i zainteresujesz się prawdziwymi autami?

    A Golf jest za mało emejzin? Widzisz ja samochód jako dupowóz a nie
    przedłużenie fiuta.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 303. Data: 2011-08-29 18:25:31
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 28 08 2011 21:39, J.F. pisze:

    > Byl taki jeden co przerobil malucha, i tez mial takiego jak nikt nie ma.
    >
    > Ale taki maluch przynajmniej robi wrazenie.

    Ale Slink nie ma robić wrażenia bo to nie iGadżet, tylko wozić mój tyłek.

    > A co, BMW zamkneli ?

    Zdecydowanie bardziej wolałbym Porsche 911. To dopiero wóz z duszą :-D
    Zresztą cały wątek o Slinku jest offtopiczny więc może EOT?

  • 304. Data: 2011-08-29 18:34:02
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 29 08 2011 20:21, ALEX pisze:

    > A Golf jest za mało emejzin? Widzisz ja samochód jako dupowóz a nie
    > przedłużenie fiuta.

    Widzisz ja samochód używam jako dupowóz a nie przedłużenie fiuta.
    Poprawiłem tak na wszelki wypadek.

  • 305. Data: 2011-08-29 18:39:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-29 17:48, AL pisze:
    > W dniu 2011-08-29 17:26, Pszemol pisze:
    (...)
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    ^

    > ja nie lubie poczty glosowej - jesli cos waznego chcialby mi ktos
    > przekazac, to wole by zostawil mi sms'a z info lub z tekstem 'oddzwon'.
    > Dla tego wysylajacego istotnym jest by wiedzial, ze ta wiadomosc dotarla
    > na moj telefon.

    Zastanawia mnie kolejny wniosek Pszemola o "zmaszynowieniu jak w
    europie", ponieważ ludzie korzystają z SMS. Zresztą nie wiem czy
    zauważyłeś, że znów jakiś brak funkcjonalności jest przedstawiany
    jako zaleta. Zaraz się okaże, że MMS (czy coś w podobie) też jest
    zbędne :)

    > jak kazdy telefon z androidem i wbudowanym gps - czy to wg Ciebie taki
    > super feature ?

    Ba, taką funkcjonalność miały "zwykłe" telefony z GPS i aparatem.

    > wymien te, ktore testowales.

    Też chętnie poczekam i poczytam, ponieważ ten aparat w iPhonach
    to był taki sobie. AF dorobił się dopiero w 3GS :) W 4 nawet można
    filmy HD Ready kręcić ;)

    > no przestan.
    > nawet bym takiej cechy nie wymienial, bo to w androidzie normalne

    Nie tylko w androidzie :)

    > obawiam sie, ze albo nie testowales zadnego telefonu z androidem, albo
    > byl to jakis baardzo archaiczny model, albo ...
    > ... no wlasnie - smartfon o wiekszych mozliwosciach jak iPhone Cie
    > przerasta :/

    Większe możliwości to są jak się do nich sięgnie - w zakresie
    podstawowym jest to proste i intuicyjne.

    Na to wychodzi :)

  • 306. Data: 2011-08-29 18:50:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-29 17:04, Pszemol pisze:

    > Mowa tam była o oczach a nie o przyrządach obiektywnych.
    > Jeśli czegoś okiem nie widać i tylko drogim przyrządem
    > różnicę wykryjesz, to po jasną cholerę się taką różnicą przejmować?
    > Ja nie uznałbym matrycy za lepszej jeśli własnym okiem nie
    > umiałbym odróżnić tej od jakiejś innej i musiałbym przyrządów
    > jak kolorymetr używać...

    LOL - to może jednak kiedyś zwróć uwagę na odwzorowanie kolorów
    w matrycach TN i np. PVA.

  • 307. Data: 2011-08-29 18:51:15
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3fpgu.68s.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Masz rację - dla mnie istotne jest to jak dobry jest ekran, jak się używa
    > telefonu, user interface - ile razy trzeba coś kliknąć aby uzyskać dany
    > efekt. Jak pewnie działa touchscreen, czy produkt jest intuicyjny...

    Celowo nie wchodziłem w bardziej istotne cechy, jakość ekranu dostykowego to
    spokojnie można z iPhonem 4 zestawić Omnie HD, tyle że to sprze sprzed ponad
    2 lat o ile kojarzę

> [...]
    > ludzie ze sobą rozmawiają i zostawiają sobie pocztę głosową, nie
    > są tak zmaszynowieni jak w europie żeby sobie pisać wszystko :-)

    W zeszły piątek podczas każdej rozmowy miałem od 3 do 7 połączeń
    nieodebranych, miałbym odsłuchiwać każdej wiadomości? Już dawno z pocztą się
    pożegnałem, a sms chce wiedzieć czy dotarł, taka moja fanaberia.

    > Interesuje mnie jakość głośnika, szybkość pracy systemu

    W Omni HD to na głośnomówiacym masz "stereo" mikrogłośniczek iPhone to nic,
    szybkość pracy systemu na 4+ to tylko troszkę gorzej jak iPhone.

    > (ogólnie) to że robiąc zdjęcia fajnie zapisuje iPhone lokalizację gdzie
    > zdjęcie zostało zrobione GPS i potem mogę sobie odświezyć pamięć gdzie
    > fotkę zrobiłem na mapie świata. Ma taką funkcję Android Galaxy S?

    Ujme to tak, ma, a gdyby nie miał to można tą funkcję dodać do dowolnie
    starego telefonu z Androidem i GPS.

    > Swoją drogą aparat jaki jest w iPhone bije na głowę wszystkie inne
    > telefony z Androidem jakie miałem okazję przetestować w kwestii
    > doboru parametrów ekspozycji i doboru równowagi bieli...

    W Omni HD aparat jest niestety lepszy, nawet filmiki w HD są po prostu ładne

    > Podoba mi się jak iPhone pamięta wszystkie hotspoty wifi które
    > zostały zautoryzowane i bez szelestnie przechodzi z 3G na wifi jak
    > tylko znajdzie się w strefie działania wifi, sam sobie wszystko ustawia.

    To jest taka zaleta jak z tagowanie zdjęć współrzędnymi GPS, to jest po
    prostu oczywiste, jeden suwak w góre i łączy się z siecią z którą już był
    połączony, chyba że ktoś wybrał opcje "zapomnij sieć"...

    > i wolałbym abyś nie robił mi zagadek i rebusów bo mogę Cię
    > błędnie odczytać. Teraz wiem że chodzi Ci o Galaxy S2 i wejdę
    > sobie do sklepu przy następnej okazji i się pobawię tym telefonem.
    > Powiem Ci jak poszło :-)

    Spoko, zauważ że powyżej pisałem o "starociu" sprzed 2 lat, Omni HD, Galaxy
    S2 jest nie tylko lepszy, to po prostu świetna maszyna i nie bez powodu
    Apple walczy z Samsungiem o ten konretny model.

    > Tylko wtedy, gdy te szczegóły robią na kliencie wrażenie...
    > A ja mam duże obawy czy potwierdzenie dostarczania smsów w ogóle
    > jest wspierane przez amerykańskie sieci komórkowe - jak pisałem wcześniej
    > tu smsów się praktycznie w ogóle nie używa. Są niemodne i poza młodzieżą
    > (20latki i młodsi) są praktycznie nieużywane, traktowane jak nienaturalne.

    Sorki, ale sam skupiałeś się na szczegółach :-)

    Pozdr

  • 308. Data: 2011-08-29 19:18:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 10:04:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Mowa tam była o oczach a nie o przyrządach obiektywnych.

    Ależ oczy mówią mi dokładnie to samo, tylko nie podają wyniku w procentach
    :P

    > Jeśli czegoś okiem nie widać i tylko drogim przyrządem
    > różnicę wykryjesz, to po jasną cholerę się taką różnicą przejmować?

    W życiu nie widziałeś porządnej matrycy LCD. Inaczej byś tych bredni nie
    napisał.

    > Ja nie uznałbym matrycy za lepszej jeśli własnym okiem nie
    > umiałbym odróżnić tej od jakiejś innej i musiałbym przyrządów
    > jak kolorymetr używać...

    Ty nie umiałbyś nawet odróżnić działającej od niedziałającej, jeśli by ci
    tego ktoś nie powiedział.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 309. Data: 2011-08-29 19:20:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Nie jest sie czym przejmowac, nawet jesli to debilna autosugestia
    > sprezdawana frajerom za duze pieniadze?

    Sprzedawana jest właścicielom Samsunga za duże pieniądze?

  • 310. Data: 2011-08-29 19:21:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > LOL - to może jednak kiedyś zwróć uwagę na odwzorowanie kolorów
    > w matrycach TN i np. PVA.

    Podasz jakieś konkretne rozwiazania dostępne na rynku abym
    sobie obejrzał w sklepie?