  • 201. Data: 2011-08-28 19:39:04
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 14:10:47 +0200, ALEX napisał(a):

    > Mam coś czego nie ma nikt :-)

    Byl taki jeden co przerobil malucha, i tez mial takiego jak nikt nie ma.

    Ale taki maluch przynajmniej robi wrazenie.

    >A i tak marzę o potworze 300 KM :-D

    A co, BMW zamkneli ?

    J.

  • 202. Data: 2011-08-28 19:40:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 12:09:47 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Samsung niczego nie przegrał, bo żaden proces jeszcze się nie odbył.

    Ale zakaz sprzedazy juz wydano ?

    J.

  • 203. Data: 2011-08-28 19:48:02
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 21:40:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale zakaz sprzedazy juz wydano ?

    bosz.. pisałem już tu z 3 razy.. po co czytać...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Preliminary_injunction
    "is an injunction entered by a court prior to a final determination of the
    merits of a legal case"
    "f the case is decided against the party that has been enjoined, then the
    injunction will usually be made permanent. If the case is decided in favor
    of the party that has been enjoined, the injunction will usually be
    dissolved or dismissed."

    To jest środek ZAPOBIEGAWCZY, mający na celu zmniejszenie rzekomych szkód
    DO CZASU procesu. Proces w tak skomplikowanych sprawach może się odbyć
    nawet po dwóch latach*
    Pozywający wnioskuje o zastosowanie takiego środku, sąd rozpatrując wniosek
    zgadza się albo nie. Jeżeli pozywający przegra, pozwany może zażądać
    pokrycia szkód jakie poniósł w wyniku tego środka. I to jest najmilsze w
    tym przypadku, bo szansa Samsunga na wygraną jest spora i Apple będzie
    spłacało miliardy dolarów odszkodowań, na co mam OGROMNĄ nadzieję.

    * - właśnie Apple udało się skrócić termin procesu w innej sprawie
    przeciwko Szajsungowi. Nowy termin to lipiec przyszłego roku, wszyscy są w
    szoku, że udało im sie wywalczyć tak KRÓTKI termin, bo według zwyczajów
    proces w tak skomplikowanej sprawie powinien być w 2013 roku (i taki był
    pierwotny termin)
    http://www.electronista.com/articles/11/08/26/apple.
    has.samsung.suit.trial.date.expedited/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 204. Data: 2011-08-28 19:51:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    BTW - ZTCW to niemiecki zakaz już uchylono, a kolejny wniosek skończy się
    tym, że holenderski sędzia każe Dżobsowi i Cookowi spie******
    http://www.bgr.com/2011/08/25/dutch-judge-says-apple
    s-slide-to-unlock-patent-is-likely-invalid/

    Zwłaszcza, że niemiecki zakaz wydano bez rozpatrywania sprawy, prawników
    Szajsunga nawet nie było na sprawie, wróć, to jeszcze nie sprawa, to tylko
    rozpatrzenie wniosków. A sędziowie na całym świecie nie lubią, jak ich się
    robi w ch**** fałszowanymi fotkami.

    Będzie wesoło. Oj wesoło

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 205. Data: 2011-08-28 20:09:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 13:04:51 +0200, Przembo napisał(a):
    > A co do info z portali to może 2 komentarze:
    > 1. Dariusz Sterczewski Collapse
    > "nie wiem czy wiecie ale wszystko już było była sobie kiedyś taka historia:
    > W roku 1895 George Selden został uhonorowany pierwszym amerykańskim patentem
    > za samochód z silnikiem o spalaniu wewnętrznym, pomimo że Selden nie
    > wyprodukował jeszcze jeżdżącego modelu.

    To nie jest niezbedne. Wymaga sie aby zgloszone rozwiazanie bylo _mozliwe_
    do zrealizowania w dniu zgloszenia.

    Byc moze w 1895 bylo inaczej.

    > Inni wynalazcy, tacy jak Ransom Olds
    > i bracia Duryea, jeździli już po ulicach wykonanymi przez siebie
    > automobilami.

    To jest srednio istotne - patrz patent i zastrzezenia.
    I jak czytam w wiki - zgloszenie bylo w 1879.

    > Tego dnia w roku 1911 Sąd Apelacyjny USA orzekł, że Ford
    > Motor Company nie naruszała patentu Seldena.

    Wiki twierdzi ze to dlatego iz Selden opatentowal pojazd z silnikiem
    Braytona, podczas gdy Ford produkowal pojazdy z silnikiem Otto.

    > i tak to bedzie z Applem - nie można opatentować prostokąta z ekranem i
    > układem menu czy klawiszy - bo to oczywista bzdura ( tak samo jak patent na
    > koło i skład powietrza) jest tylko kwestią czasu kiedy wreszcie jakiś sędzia
    > się w tym zorientuje

    Selden jak widac opatentowal wozek z silnikiem (i przekladnia i sprzeglem).

    MS tez nie opatentowal dwuklika, tylko uruchamianie aplikacji w okreslonym
    stanie przez podwojne uderzenie w ekran.
    Nie wiem co tam Apple opatentowal, ale jesli zmiane zdjecia za pomoca
    slynnego gestu - to nasladowcy moga byc skazani.

    Co prawda przyznaje ze takie cos nie powinno patentu dostac ... no ale w
    USA inne zwyczaje.

    J.

  • 206. Data: 2011-08-28 20:14:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 10:58:54 +0200, ALEX napisał(a):

    > Warto.

    No to chyba nie kosztowalo majatku.

    J.

  • 207. Data: 2011-08-28 20:21:04
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3d96f.5ng.c@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Czy to ten Galaxy S miał być konkurencją dla iPhone?
    > W czym jest on od iPhone lepszy?

    S też, ale miałem na myśli S2. A w czym? W szczegółach, będę chciał zgrać na
    niego muzykę to po prostu to zrobię, bez eksploratora plików bywają nie
    tylko z tym kłopoty, a dodatkowo nie jestem traktowany domyślnie jak... z
    resztą wszyscy wiemy co mi na ten argument odpiszesz. Będę chciał wysłać sms
    to w wyrobie Samsunga dowiem się czy dotarł, a to dla mnie ważne bo wysyłam
    ostatnio kilka/kilkanaście sms miesięcznie i głównie wynikają z braku
    możliwości dodzwonienia się do kogos, a sms łatwiej odczytać niż odsłuchać
    pocztę głosową. Ponadto nie wyobrażam sobie fona w którym nie działa flash.
    3 dla Ciebie zapewne mało istotne szczegóły. Android ma to do siebie że to
    czego nie ujęli projektanci można łatwo dodać, iOS ma tę cechę że to co ktoś
    autorytatywnie uznał za zbędne nie zadziała nigdy.

    Oczywiście za chwilę pojawią się tacy co porównają specyfikację obu fonów...
    ale zważywszy że iPhone "przoduje" tego nie ruszę, wszak Ty też sypiesz
    ogólnikami z jednej strony i deperelami z drugiej :-)

    > Dużo piszesz a wciąż nie napisałeś o jaki model telefonu Samsunga Ci
    > chodzi. Czemu? Czy to jakaś tajemnica?

    Sorry, ale pisząc że będzie zakazany chyba bardzo zawęziłem krąg, czyż nie?
    I moim skromnym zdaniem każdy z tych 3 modeli jest po prostu lepszy, a co
    najważniejszy nie są sztucznie blokowane na każdym kroku!

    > w czym jest według Ciebie Galaxy S lepszy od iPhone.

    A jednak się domyśliłeś że o jakiś model z tej rodziny chodzi! A w czym to 3
    drobne szczególiki podałem wyżej, a wszak według Ciebie za szczegóły sie
    ceni jakieś rozwiązanie, czyż nie? :-)

    Pozdr

  • 208. Data: 2011-08-28 20:48:50
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał:

    > BTW: jak ktoś ma ww modele, to może sobie zmigrować aktualny system w tych
    > telefonach na nowy Symbian Anna

    Nowy to jest Belle. Od kilkunastu dni.

  • 209. Data: 2011-08-28 21:24:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 20:48:02 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]

    > To jest środek ZAPOBIEGAWCZY, mający na celu zmniejszenie rzekomych szkód
    > DO CZASU procesu. Proces w tak skomplikowanych sprawach może się odbyć

    i to czasem wystarczy. Sprzedawac nie wolno, umow nikt nie zawrze,
    pieniadze na reklamy poszly, a za rok to juz bedzie stary model, a za dwa
    lata to juz nie beda go robic.

    J.

  • 210. Data: 2011-08-28 21:27:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 20:37:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > nagminnie wyciągasz nowe telefony z pudełka?
    > Zazdroszczę...

    Nie ma czego, kiepsko placa w salonach ;-)

    Dwuznacznie napisales ... i co taka nokia zrobi ?
    Wystarczy reset do ustawien fabrycznych ?

    J.