  • 121. Data: 2011-08-28 03:05:09
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 28 08 2011 3:45, Pszemol pisze:

    > Rozumiem Cię doskonale - nie stać Cię na nowe i ładne, więc pozujesz
    > na hippisa który "nie dba"... Mnie nie oszukasz :-)

    Jak zwykle bredzisz. Przerobienie Golfa 3 na silnik 150 KM kosztowało
    mnie majątek. Ale warto było :-D

    Tak robią lamerzy.

    > A ja ci życzę więcej luzu i poczucia humoru... Strasznie spięty jesteś.

    A ja tobie byś kupił sobie prawdziwy smartfon.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 122. Data: 2011-08-28 07:08:38
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3aguj.47c.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Nie ma takiego ładunku negatywnych emocji jakie niesie ze sobą
    > w konserwatywnej Polsce gejfon. Wybacz, ale nie ma porównania :-)
    > Być uznany za geja w fundamentalistycznej moherowo-beretowej
    > Polsce to jest praktycznie wyrok śmierci...

    To ja chyba w innej Polsce żyję i całe szczęście.

    > Nie wygłupiaj się. Poważnie pytam. Bardzo sobie cenię wyroby Samsunga.

    To nie jest wygłup, pierwszy lepszy link z google
    http://www.androidlife.pl/news/374272/Apple.oraz.Sam
    sung.czyli.wojna.na.patenty.html
    Widać sprzedaż produktów siada, Samsung przegrał bo system Android 2.3 ma
    szybkie przewijanie zdjęć, system stworzony przez Google. Telefonów
    łamiących patent jest całe multum, z obecnie sprzedawanych to chyba
    większość ma szybkie przewijanie. W tym watku już nie raz się śmiano że
    Apple pozwie spadkobierców Alexandra Grahama Bella, teraz to śmieszne,
    niedługo to będzie rzeczywistość :-/

    > To świetna firma koreańska i chętnie obejrzę ich konkurencję iPhone.
    > Tym bardziej jestem zainteresowany tym jaki telefon Samsunga
    > uważasz za lepszy od iPhone i według jakiego kryterium lepszym.

    Jak sobie tak z rana poczytałem dokładniej za co dokładnie poległ Samsung i
    jakimi "dowodami" posługiwało się Apple to stwierdzam że iPhone coraz mniej
    mi się podoba.

    Pozdr

    PS. Odszukaj może w necie coś o dowodach które pogrążyły Samsunga :-)

  • 123. Data: 2011-08-28 08:05:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Widać tylko jak ktoś ma urojenia :)

    Twoje urojenia tez zauwazamy, ale nie tylko.

  • 124. Data: 2011-08-28 08:08:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A po co komu jakiś papierek? Przecież wiadomo kiedy został
    > kupiony telefon po numerze seryjnym... Myśl trochę!

    Rozumiem, ze Twoim zdaniem bez papierow. A teraz jeszcze jakbys tego linka
    zapodal.

  • 125. Data: 2011-08-28 08:09:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Tak, widzę w Polsce rasizm, homofobię i nienawiść do innych religii
    > z nienawiścią do ateistów również. Ty nie widzisz?

    No mowie, ze za chwile zaszczytujesz.

  • 126. Data: 2011-08-28 08:11:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Napisz czego nie rozumiesz - chętnie Ci wytłumaczę.

    Nie ma takiej mozliwosci, musialbym byc wspolwyznawca by pojac Twoje
    "prawdy" objawione na temat technicznego przodownioctwa produktow firmy
    apple.

  • 127. Data: 2011-08-28 08:12:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Z tym że ja widzę wady i zalety iPhone

    Tylko czemu sie z tym tak ukrywasz?

    > - ty widzisz tylko jego wady.

    To chyba nieprawda jest.

    > Sam sobie odpowiedz kto jest fanatykiem...

    Ty.

  • 128. Data: 2011-08-28 08:16:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie chodziło mi tylko o wagę tego laptopa ale o porównanie całego laptopa.
    > Który Toshiba Portege ma 1,7cm grubości?

    Pytajac o wage, nie chodzilo Ci o wage?

    A jak juz wszystkie techniczne argumenty upadna, zaczniesz pytac - ktory
    laptop jest innowacyjnie bialy?

  • 129. Data: 2011-08-28 08:17:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Słyszę o tej nawigacji i GPS już któryś raz - o co Wam chodzi?

    O to
    http://pl.wikipedia.org/wiki/GPS

  • 130. Data: 2011-08-28 08:21:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Steve ma problem od kilku ładnych lat

    Ale kojarzysz, ze problemy nie sa zerojedynkowe i ze z jakiegos powodu
    zaczyna odpuszczac?