  • 91. Data: 2011-08-27 16:17:19
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j3aguj.47c.0@poczta.onet.pl...
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Nie ma takiego ładunku negatywnych emocji jakie niesie ze sobą
    > w konserwatywnej Polsce gejfon.

    O, jeszcze chwilka i bedzie winny polski katolicyzm, niszczacy postepowego
    applea.

  • 92. Data: 2011-08-27 16:18:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> wrote in message

    > Nikt tu nie płacze. Oceniamy tylko ładunek emocjonalny jakim
    > obciążone są różne przezwiska telefonów i co z tego wynika...
    >
    > I nie rozumiem o co Ci chodzi z tym hitem o pedałach z Hollywood.
    > Czyżbym miał przyjemność z reprezentantem moherowo-beretowej
    > bojówki fundamentalistycznej?? :-)

    O, pszemol coraz blizej orgazmu.

  • 93. Data: 2011-08-27 16:19:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Weź ty Krystek kup sobie już tą Nokię E52 i nie płacz więcej
    > że nie lubisz telefonów z ekranami dotykowymi tylko powiedz
    > uczciwie że Cię na taką zabawkę po prostu nie stać... ok?

    Czyli pszemo wraca do retoryki, ze polakow jednak nie stac. I tak w kolko od
    sciany do sciany.

  • 94. Data: 2011-08-27 17:26:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A Ty masz pojecie jak dziala gwarancja?

    Tak, i z tego co wiem ta gwarancja działa na terenie całej Unii
    Europejskiej...
    Czyżbyś twierdził inaczej ? Czy zaczniesz teraz manipulować że jednak
    pojechał gdzieś poza Europę, do Tadżykistanu? :-)

  • 95. Data: 2011-08-27 17:27:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > O, pszemol coraz blizej orgazmu.

    Nie wziąłeś dziś jakieś pigułki? O co Ci chodzi? Jakieś urojenia?

  • 96. Data: 2011-08-27 17:28:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Przed chwila byla bieda, moze zastanow sie.

    Nie ma tu żadnej sprzeczności. Osikiwaniem iPhone biedni
    ludzie których nie stać na iPhone leczą sobie kompleksy
    i poprawiają humor...

  • 97. Data: 2011-08-27 17:29:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Czyli pszemo wraca do retoryki, ze polakow jednak nie stac.
    > I tak w kolko od sciany do sciany.

    Krystek sam mi napisał w wątku obok że na iPhone go nie stać.

  • 98. Data: 2011-08-27 17:31:34
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 15:39, Pszemol pisze:

    > No i Twoja wypowiedź dowodzi, że Cię nie stać, bo analizujesz
    > każdy drobiazg jak biedak...

    Bredzisz. Jak mam kupować chiński smartfonto wolę prawdziwego
    Chińczyka, a nie pseudo Amerykanina, tak jest po prostu uczciwiej :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 99. Data: 2011-08-27 17:46:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Bredzisz. Jak mam kupować chiński smartfonto wolę prawdziwego Chińczyka,
    > a nie pseudo Amerykanina, tak jest po prostu uczciwiej :-)

    Kupując telefon nie kupujesz tylko części składowych, chipsów
    i obudowy. Kupujesz projekt i jego wykonanie. W przypadku
    iPhone jest to projekt amerykański, z Kaliforni. I różni się bardzo
    od telefonów zaprojektowanych i wyprodukowanych w Chinach.
    Ale jak Ci się podobają chinskie podróby iPhonów na eBayu to
    nie widzę przeszkód abyś uczciwie sobie takiego bubla kupił.
    Z tego co wiem nawet odbiornik FM ma :-) Ale to nie jest iPhone.
    Wystarczy to wziąć do ręki i włączyć i po 5 sekundach używania
    rozpoznasz różnicę drastyczną.

  • 100. Data: 2011-08-27 17:50:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Tak, i z tego co wiem ta gwarancja działa na terenie całej Unii
    > Europejskiej...

    Bez zadnych papierow wymieniaja w dowolnym sklepie applea? Masz jakiegos
    linka na wsparcie?

    > Czyżbyś twierdził inaczej ? Czy zaczniesz teraz manipulować że jednak
    > pojechał gdzieś poza Europę, do Tadżykistanu? :-)

    Ja mam takie pytanko, Ty to kontrolujesz i robisz swiadomie czy po prostu
    nie masz swiadomosci jak czesto wmawiasz ludziom cos czego nie napisali?