    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Date: Sun, 06 Jan 2008 06:34:17 -0500

    wer wrote:

    > Obecnie umowy między operatorami, a klientami indywidualnymi są takie,
    > że operator bierze kasę, a klient może tylko płacić i płakać. Chodzi o
    > zrównanie pozycji klienta i operatora. Większość osób kupujących
    > internet do domu nie ma pojęcia jak działa. Ich nie obchodzi, że gdzieś
    > jest przytkane. Nie chodzi też o CIR=EIR. Chodzi o to, żeby klient miał
    > zagwarantowane, że przez jakiś procent czasu to łącze będzie chodziło z
    > maksymalną prędkością i ten procent będzie większy niż 0.

    ja pospisalem z jednym klientem umowe na 3 lata (przez pierwsze pol roku
    19zl miesiecznie) ale lokalizacja sie potem okazala taka ze nie bardzo
    to chodzi. klient uparl sie, ze nie rozwiaze umowy (jako konsumentowi
    przysluguje mu takie prawo) wiec teoretycznie przysluguje mu takie prawo

    a teraz praktyke

    jak cos nie dziala to przyjezdzam po tygodniu bo bardziej mi sie
    kakuluje wyplacic mu 5zl odszkodowania za niedzialanie uslugi niz rzucac
    zlecenie za 2k i jechac mu naprawiac Internet. Klient oczywiscie
    odszkodowania nie dostaje bo nie zlozyl wniosku (list polecony 3.70zl),
    wstrzymuje sie z placeniem (bo nie dzialalo) ale reklamacji na pismie
    nie sklada, czekam na spoznienie 40 dni i dostanie wypowiedzenie i kare
    umowna do zaplacenia (z powodu nie wywiazywania sie z warunkow umowy, a
    w dokumentacji reklamacyjnej brak jest informacji ze cos nie dzialalo)

    z tym bedzie tak samo, tegie umysly beda przez iles mysleniogodzin
    oplacanych za nasze pieniadze konstruowac kolejne przepisy, ktore bedzie
    mozna w miare prosty sposob ominac

    futszaK