    From: "Wlochaty" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Date: Mon, 31 Dec 2007 14:21:43 +0100
    <fl5o0a$hld$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@p...pl>
    <fl5q3m$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl>
    <fl633i$r00$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl69ps$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <4777c906$1@news.home.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <477800f9$1@news.home.net.pl> <fl90cc$257b$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <fl91cd$lhs$1@news.onet.pl> <47780978$1@news.home.net.pl>
    <fl9249$hoo$2@news.lublin.pl> <fl94ao$uou$1@news.onet.pl>
    <fl94rm$jf6$5@news.lublin.pl> <fl9604$3jt$1@news.onet.pl>
    <fl96dc$jf6$10@news.lublin.pl> <fl97jj$7si$1@news.onet.pl>
    <fl9881$p88$2@news.lublin.pl> <4778bd2b$1@news.home.net.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <4778bf7b$1@news.home.net.pl> <flah21$gjl$2@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <flalu9$1se3$1@news2.ipartners.pl>
    <flapeb$9am$1@news.onet.pl> <flapsm$1v55$1@news2.ipartners.pl>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:flapsm$1v55$1@news2.ipartners.pl...

    > Czyli przez 12 miesięcy klient może być robiony w bambuko?

    To nie o to chodzi, jasne ze mnie sie tez nie podobaloby mi sie ze siec
    dziala zle.
    Korzystalem z uslug roznych operatorow w roznych miejscach kraju. Niektorzy
    naprawde oferuja dobre uslugi, inni roznie.
    Nie da sie wprowadzic zlotego przepisu ktory regulowalby wymagane parametry
    lacza i do tego sam sie aktualizowal. Wiesz przeciez ze nie da sie
    zagwarantowac nic poza tym co nalezy do Ciebie. Zalozmy ze przepis wejdzie w
    zycie, nie sadze by nagle wszyscy rzucili sie do inewstowania w siec,
    predzej pojawia sie bardziej skomplikowane umowy.
    Jasne ze TP przesadza i przeciaza niektore wezly, ale na to lekarstwem nie
    bedzie zmuszenie ich do inwestycji prawem, oni sami zainwestuja jesli pojawi
    sie realna grozba tego ze klient pojdzie gdzie indziej. Nie jestem
    zwolennikiem polsrodkow ktore nic nie wniosa, wolalbym sytuacje w ktorej
    dziala kilku rownorzednych operatorow. Co wiecej naprawde wierze w to ze
    latwiej wprowdzic np podzial TP niz wymog inewstycji w lacza pod przymusem
    (nie wiem w ogole czy taki przepis przeszedlby przez sad). Inna sprawa ze
    nigdy nie mialem tego pecha iz lacze dzialalo mi slabiej niz 70-80%
    deklarowanej wartosci. TKT, Chello, Aster dzialaja naprawde OK, z Neo
    korzystalem 6 lat temu i tez do czasu awarii dzialalo OK. Co wiecej mam
    sprawe w sadzie vs TP bo pewnego dnia lacze przestalo dzialac, a fakturki
    przychodzily. Bylem wku$%^! bo mialem 0% lacza, ale do glowy by mi nie
    przyszlo zeby wymagac od TP iz prawo ja zmusi do czegokolwiek, wolalbym
    kupic usluge u kogos innego.

    Wlochaty