eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipSterzynska w GWRe: Sterzynska w GW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wlochaty" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Date: Mon, 31 Dec 2007 14:05:16 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <flapeb$9am$1@news.onet.pl>
    References: <fl30co$smg$1@news.onet.pl> <fl5ifr$i6q$1@news.supermedia.pl>
    <fl5l43$d5u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5meq$k17$1@news.supermedia.pl>
    <fl5o0a$hld$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@p...pl>
    <fl5q3m$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl>
    <fl633i$r00$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl69ps$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <4777c906$1@news.home.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <477800f9$1@news.home.net.pl> <fl90cc$257b$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <fl91cd$lhs$1@news.onet.pl> <47780978$1@news.home.net.pl>
    <fl9249$hoo$2@news.lublin.pl> <fl94ao$uou$1@news.onet.pl>
    <fl94rm$jf6$5@news.lublin.pl> <fl9604$3jt$1@news.onet.pl>
    <fl96dc$jf6$10@news.lublin.pl> <fl97jj$7si$1@news.onet.pl>
    <fl9881$p88$2@news.lublin.pl> <4778bd2b$1@news.home.net.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <4778bf7b$1@news.home.net.pl> <flah21$gjl$2@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <flalu9$1se3$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88-199-164-97.tktelekom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1199106315 9558 88.199.164.97 (31 Dec 2007 13:05:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Dec 2007 13:05:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: e0Lqx5pK3zK21tjvu6UMgQ==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84328
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:flalu9$1se3$1@news2.ipartners.pl...

    > Problem w tym, że klient kupując usługę, czasami na długi czas, de facto
    > kupuje kota w worku. Wie ile będzie płacił, ale nie wie za co. Nie wie ile
    > otrzyma, wie w zasadzie, ile nie otrzyma. Operator ustala wszystkie reguły
    > gry, klient w obecnej sytuacji jest bezradny. I to właśnie trzeba zmienić.
    > Chociażby dać możliwość zrywania umowy bez ponoszenia konsekwencji
    > zapisanych w regulaminie. To już powinno zachęcić operatorów do
    > świadczenia usług lepszej jakości.

    Sprowadza sie to do tego o czym pisze. Podpisujesz umowe i cos nie gra, to
    odejdz do kogos innego, jesli masz wybor i nic Cie nie trzyma z rynku wkoncu
    wypadna najwieksi oszusci, albo zmienia polityke.
    Jestem wstanie wybrazic sobie zakaz zawierania umow na 3 i wiecej, predzej
    niz gwarantowanie predkosci uzytkownikowi domowemu.

    Wlochaty


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: