    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sterownik żyrandola
    Date: Fri, 23 Oct 2009 17:15:34 +0200

    EM wrote:

    > Dziękuję, ale
    > wspomniany przekaźnik bistabilny sekwencyjny to niezupełnie to. Bo tutaj
    > trzeba właśnie zasilanie cały czas podać. (jeśli by nie było potrzbne
    > zasilanie, a sterowanie byłoby włącznikiem zwykłym - bistabilnym to by
    > było to :) )
    > Najlepiej jakby pamiętał ostatnie ustawienie.
    >
    > Nie musi to być oczywiście sterowanie radiowe. A NF to nie wiem co ma
    > oznaczać.

    niska czestotliwosc.

    > Ogólnie chcę uniknąć projektowania takiego czegoś, chyba, żeby cena
    > gotowych powalała.
    > Tak więc pytam gdzie te gotowce są dostępne?
    >
    > Tak więc dalej poszukuję...

    np. Berker Radio System. Sterowanie droga radiowa. Mozliwosc zainstalowania
    nadajnikow w puszce oraz piloty. Tu masz ich cennik:
    http://www.berker.com/uploads/tx_berkerproposal/Berk
    er_cennik_2009_v04.pdf

    Tak na skroty: para wlacznik i odbiornik to okolo 600zl + VAT.

    Inne firmy tez to robia, ale ceny porownywalne. Berker jest jedna z tanszych
    firm.

    System Instabus jest wygodniejszy w moim mniemaniu, ale potrzebny jest
    dodatkowy kabel sterujacy, wiec dla ciebie do dupy.

    Waldek, Houston, TX

    Waldek