  • 11. Data: 2011-08-06 17:11:30
    Temat: Re: Sterownik do żyrandola
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:j1jpab$493$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:j1hmj2$h5d$1@inews.gazeta.pl...

    > Obejrzyj odbiorniki z:
    > http://www.deltadore.com/PL/produkty-dystrybucji-pro
    fesjonalnej/metier/3/segment/2.html
    > czy zmieszczą się w oprawie zyrandola.

    Taki odbiornik spokojnie zmieści się w żyrandolu.
    Tam jest wolnego miejsca około 150x150x50 mm,
    więc nawet odbiornik na lampach się zmieści.
    ...no dobra, na małych lampach. :-)

    Bardzo dziękuję!

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 12. Data: 2011-08-07 07:10:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Taki odbiornik spokojnie zmieści się w żyrandolu.
    > Tam jest wolnego miejsca około 150x150x50 mm,
    > więc nawet odbiornik na lampach się zmieści.

    Proszę bardzo!

    Jeśli się mieszczą w żyrandolu, to zamontuj 2 odbiorniki i będziesz mógł
    sterować w trybie 4+4 halogeny. Lub 3 odbiorniki i sterować 2+2+4.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2011-08-07 12:03:58
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Ja widziałem fajne żyrandole z wbudowanym sterownikom. Zmianę
    konfiguracji świecenia uzyskiwało się poprzez pstrykanie pojedynczym
    wyłącznikiem. Ciekawie to działało i szukałem kiedyś gdzie można kupić
    takie sterowniki. Niestety podczas instalacji nie zrobiłem fotki, by
    było łatwiej. Tam był podany producent.
    EM

  • 14. Data: 2011-08-07 12:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 14:03:58 +0200, EM napisał(a):
> [...]
    > wyłącznikiem. Ciekawie to działało i szukałem kiedyś gdzie można kupić
    > takie sterowniki. Niestety podczas instalacji nie zrobiłem fotki, by

    Jesli cos jest, to na pewno jest na Allegro :-)

    http://allegro.pl/bezprzewodowe-sterowanie-oswietlen
    iem-rzb-01-zamel-i1754779308.html
    To ?

    Sa jeszcze te radiowo sterowane swietlowki Govena, ale jak widac pekaja, no
    i przy tylu punktach to lepiej je chyba wlaczac grupami niz sciemniac.
    A moze nie ?

    J.

  • 15. Data: 2011-08-07 12:56:47
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]

    Takie sterowniki na "1 pstryka" sa od dosc dawna
    stosowane np. w latarkach LED do zmiany trybu pracy
    - kwestia dołożenia odpowiedniego ukl. detekcyjno/wykonawczego

  • 16. Data: 2011-08-07 13:00:13
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Jeśli się mieszczą w żyrandolu, to zamontuj 2 odbiorniki i będziesz mógł
    > sterować w trybie 4+4 halogeny. Lub 3 odbiorniki i sterować 2+2+4.

    Sterowanie typu 4+4 to nie jest najlepszy układ, bo masz dwie opcje
    świecenia (4 lub 8 żarówek). Lepiej pójść w coś w stylu 3+5 lub 2+6...
    Wtedy masz 3 opcję (przykładowo: 3,5,8). Podobnie 2+2+4 zmieniłbym na
    coś w rodzaju 1+2+5 lub 1+3+4, choć jeśli 1 żarówka daje zbyt mało
    światła - to faktycznie może najlepiej będzie dać 2+2+4.

    Oczywiście, jeśli w lampce są trochę kierunkowe reflektorki, to może
    bardziej niż ilość liczy się kierunek, w którym świecą. I wówczas te
    rozważania nie mają sensu.. Bo czasem lepiej móc osobno załączać 4
    żarówki w jedną stronę i 4 w drugą...

    Konop

  • 17. Data: 2011-08-08 11:41:22
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Przy możliwościach dzisiejszej elektroniki, za pomocą
    > dwóch przewodów można sterować praktycznie
    > dowolną ilością urządzeń. Ale ja chciałem kupić gotowe,
    > sprawdzone urządzenie, "z półki". Widocznie będę musiał
    > szukać elektronika, który mi taki sterownik zrobi.

    w każdym razie są sterowane pilotem pojedyncze żarówki
    http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/le
    d-color-changing-light-bulb-with-remote/
    jeżeli chcesz sterować płynnie jasnością wszystkich to nie ma problemu, może
    niektóre po modyfikacjach (wymiana osobnych kolorów na biel) możnaby rozbić
    na kilka grup, oczywiście jeżeli konstrukcja na to pozwoli,
    http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/le
    d-color-changing-light-bulb-16-color-led-lamp-with-r
    emote/

  • 18. Data: 2011-08-08 11:53:40
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Użytkownik "adamschodowy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    emote/
    > http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/le
    d-color-changing-light-bulb-with-remote/

    tu coś widać
    http://eu.chv.me/images/cROli_sk.jpg

  • 19. Data: 2011-08-08 12:15:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 13:41:22 +0200, adamschodowy napisał(a):
    > w każdym razie są sterowane pilotem pojedyncze żarówki
    > http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/le
    d-color-changing-light-bulb-with-remote/

    Drobna uwaga, tyczaca sie prawie wszystkich "zarowek LED", przynajmniej
    jeszcze w tyum roku - daja za malo swiatla.
    3W mocy to odpowiednik ~15W zarowki, trzeba by ich nacpac na tym zyrandolu
    ponad 10 ..

    J.

  • 20. Data: 2011-08-08 21:18:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > jeszcze w tyum roku - daja za malo swiatla.
    > 3W mocy to odpowiednik ~15W zarowki, trzeba by ich nacpac na tym zyrandolu

    Jeśli tak, to wychodzi, iż mają one sprawność podobną do żarówek
    energooszczędnych....
    Myślałem, że jednak diody mają lepszą sprawność.