    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Stereotypy na glowie czyli o kaskach
    Date: Fri, 6 Feb 2009 17:00:43 +0100

    On 2009-02-06 15:17:37 +0100, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Kwieciscie i madrze mowisz wiec pewnie masz racje. Z calym szacunkiem,
    > nie umiem dorownac poziomowi Twej wiedzy i argumentacji wiec zamkne sie
    > w nadziei ze nie zrobilem tego za pozno.

    No to szybciutko odstaw swojego starego badziewnego Szuja na półkę, czy
    tam opchnij go na aukcji (może jakiś łoś nieobeznany z gwiazdkami da za
    niego parę groszy) i biegiem zasuwaj do sklepu po Caberga V2R czy
    innego AGV S4. Wszak brytyjskie ministerstwo nie może się mylić (czy to
    aby nie to samo, co nastawiało tysiące fotoradarów, pod sztandarami
    poprawy bezpiczeństwa na drogach, co trochę nie wyszło?).
    Jak już pisałem wcześniej - wierz sobie, w co Ci się podoba, mi to rypka.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco