    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Stereotypy na glowie czyli o kaskach
    Date: Fri, 6 Feb 2009 15:17:37 +0100

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:gmhdhn$76d$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma to jak przyswajać papkę dla tłumów, których umysłom obce jest
    > pytanie "dlaczego", gdzie wszystko można opisać na pięciostopniowej skali.
    > Szkoda tylko, że rzeczywistość jest nieco bardziej złożona, ale to
    > przecież nic czym statystyczny Kowalski/Smith/Muller mógłby się
    > przejmować...
    [...]
    > To ja w takim razie biegnę rejestrować stowarzyszenie z jakąś szumną nazwą
    > i zacznę robić rankingi jakości motocykli. Rzetelne (uwierz na słowo),
    > wyrażane 5 gwiazdkami, z olbrzymim zapleczem naukowym i rozbudowanymi
    > testami, o których jednak nie będę za dużo pisał, przeca nikomu to
    > niepotrzebne.

    Taktak. Zrob jak mowisz. Koniecznie. Ja tez zaczynam kombinowac ze te
    brytolskie ludzie ot transportu to jakies kozie palki z Internetu - nawet
    kierownicy nie umieja zamontowac.
    O ile jednak rankingi jednosladow mam w pompie, w koncu moge wsiasc, polatac
    i wiedziec "pasi albo nie" o tyle w sklepie z kaskami nie bede nalegal by
    ktos, lbem obleczonym w beretke ktora chcialbym zanabyc, ponap*^%lal w
    okoliczne mury i czy krawezniki by zobaczyc naocznie czy przezyl, czy tez
    bym mogl to zrobic sam dla wiekszej pewnosci.
    Kwieciscie i madrze mowisz wiec pewnie masz racje. Z calym szacunkiem, nie
    umiem dorownac poziomowi Twej wiedzy i argumentacji wiec zamkne sie w
    nadziei ze nie zrobilem tego za pozno.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955