  • 11. Data: 2013-06-11 15:36:32
    Temat: Re: Stawki za polaczenia do IN i AUS
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Miałem na mysli jakiś link, żeby można było sobie online popatrzeć.

    Teraz powoli włączają do cenników, ale..
    http://www.play.pl/uslugi/infolinie-i-serwisy-audiot
    eksowe/

  • 12. Data: 2013-06-11 16:12:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > Teraz powoli włączają do cenników, ale..
    > http://www.play.pl/uslugi/infolinie-i-serwisy-audiot
    eksowe/

    No tak. Już myślałem, że tych infolinii nie da się zablokować
    (w przeciwieństwie do 70x). Ale jednak (z panelu administracyjnego)...

    Dzięki usłudze "Blokada Premium" użytkownik może całkowicie zablokować
    możliwość korzystania z wszelkich usług o podwyższonej opłacie, tj.:
    a) Połączenia na Numery Specjalne (SMS, MMS, głosowe, wideo)
    b) Przychodzący SMS/MMS Specjalny
    c) WAP Specjalny
    d) Serwisy strumieniowej transmisji wideo
    e) Pobieranie Treści Multimedialnych z Serwisu Internetowego P4
    lub Serwisu Mobilnego P4 (m.play.pl/wap.play.pl)
    f) Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych.

    Jeśli dobrze rozumiem, to 70x i 80x są tu traktowane jednakowo -- jako
    środek do wyciągania kasy. Dalej jednak jest rzecz niepokojąca:

    Aby włączyć usługę Blokada Premium, blokady ww rodzajów usług muszą być
    wyłączone.

    W panelu jest możliwość włączenia usług "Blokada Premium" i "Blokada Voice
    Premium". Jeśli ktoś *dla pewności* zażyczy sobie obie, to może się okazać,
    że zamiast spotęgowanej blokady uzyska wzajemne zniesienie się obu sił.
    Nie sprawdzałem, czy da się włączyć obie blokady na raz, ale tak czy inaczej
    opis jest zamotany i logika działania też.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2013-06-12 17:19:46
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    l...
    >Ja już dawno czegoś takiego nie widziałem. Teraz piszą na ogół, że
    >"według stawek operatora". Widać taka zmowa.

    To mniej więcej tak jak w TP:
    Błękitna linia dla biznesu 19330 (jest nadal bezpłatna) ale lepiej zadzwoń
    na dedykowaną, specjalną i szybszą 801...

    JS