  • Data: 2009-09-27 15:29:12
    Temat: Re: Status prawny elektrycznych motocykli w Polsce
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Wrz, 16:26, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
    > Po pierwsze, ograniczniki prędkości łatwiej obejść, patrz te wszystkie
    > skuterki 50 cc które wcale nie jeżdżą 45 km/h. Po drugie, duże

    Po to placimy podatki na utrzymanie policji, by pilnowala
    przestrzegania prawa. Latwo sprawdzic, czy jest obejscie ogranicznika.
    Jakos nie podoba mi sie stanowienie prawa przy zalozeniu, ze nie
    bedzie przestrzegane... wtedy jakosc prawa spada, a ludzie niechetnie
    przestrzegaja prawa zlej jakosci.. ;)

    > przyśpieszenie
    > w takim skuterku którym jeździ 15-latek czy 25-letnia lasia bez prawa jazdy
    > to nie jest specjalnie dobry pomysł, IMO. :-)

    Ale takze mozna zdazyc uciec przed rozpedzona ciezarowka. Zostaje przy
    swoim zdaniu :)
    Pozdrawiam,
    Grzegorz