  • Data: 2011-09-02 09:19:18
    Temat: Re: Starzenie opony - fakt czy mit?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 13:57, Bydlę pisze:

    > Co uważam za złe? Kombinowanie jak zaoszczędzić 250-500 zł, a w zamian
    > kombinować z jedną starą, a drugą nową oponą? Bo mnie ciekawi jak to
    > jest, że ktoś mając taki pojazd nie ma na opony.

    Więc jeszcze raz, powoli... Stać mnie na nowe opony, aczkolwiek
    faktycznie w tym roku sytuacja zmusiła mnie, żeby nie szastać kasą na
    lewo i prawo. Zapytałem więc mojego mechanika, co sądzi o pomysle
    założenia opon z niższej półki (tzw. budżetowe, jakieś Kumho czy Wanli
    za ~300zł/szt) a on zasugerował, że lepiej zrobię dokupując jedną dobrą
    do tej co mam na zapasie. Czyli nie chodzi o to, że mnie nie stać na
    nowe, ale o to, że pojawił się pomysł jak zrobić taniej i lepiej.
    Oczywiście też miałem wątpliwości co do tego "lepiej", dlatego zapytałem
    na grupie, a uzyskane odpowiedzi skłaniają mnie do tego, że mechanik
    faktycznie miał rację.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!