  • Data: 2009-04-20 13:59:08
    Temat: Re: Stary telefon z miernikiem?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3ab6bfx3k.fsf@intrepid.localdomain...

    > Myslisz ze to jest polska specyfika tylko? Niestety nie.

    Cóż, "mędrcy syjonu" wiedzą lepiej. Podobno... Są jak nawiedzeni
    linuksiarze, gdzie - na dowolnie słabym sprzęcie, wpakować można dowolną
    ilość dowolnie ciężkich (czytaj - wymagających) programów, robiących
    rzeczy dowolnie, (co z tego, że nieraz ze sobą sprzeczne), czyli np.
    jednocześnie drukuje na igłówce, ściąga ISO nowego distro, napyla w
    Quake, słucha empeczy, rypie płytki CD-Audio z enkodowaniem od razu do
    MP3, a wszystko do chodzi idealnie płynnie, niezależnie w ilu programach
    naraz i jak głęboko się grzebie...
    Jeden argument ich rozwali - badsektor na dysku, w miejscu z jajkiem...

    Cóż może "pomóc" takim naukowcom, co to niczym nie przekonasz, nawet,
    jak wie, że nie ma racji...? Hehm... nie potrafię znaleźć paraleli...

    BP, NMSP, ale tak jakoś mi się skojarzylo...

    --
    Nobody wanna see us together,
    But it don't matter no.