  • 21. Data: 2014-05-28 20:04:36
    Temat: Re: Stary telefon
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > <T...@s...in.the.world>
    > T...@n...news.atma
    n.pl

    > Ograniczania są zawsze i wszędzie.

    Czestym obecnie ograniczeniem jest tez nadmiar mozliwosci i opcji. Nie
    kazdy ma sile wglebiac sie. Kiedys mial skopiuj i mial jedna mozliwosc
    gdzie. I potrafil to zrobic. Teraz jak ma wybrac z 10 opcji to po prostu
    nie ma na to czasu ani checi.

    Ja tez juz nie mam ochoty czasu ani sily doktoryzowac sie jaki telefon
    wybrac zamiast mojej parchatej xperii. Strace czas, musze wydac kase.
    Nie chce byc niewolnikiem technologii. Zapowiedzialem juz - czytam smsy
    i oddzwaniam jak pilne. Nie odpisuje. Nie sprawdzam maili na komorce.
    JAk sprawdze 3,4,5,6,8,10 godzin pozniej - swiat sie nie zawala.
    Przetestowane.

    Dzieki smartfonowi przestalem niemal uzywac smsow i telefonu :>

    Mam dzieki temu wiecej czasu. Jak mi sie skonczy abo-lojalka to jeszcze
    przejde na prepaida. Dzieki czemu znow oszczedze.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 22. Data: 2014-05-28 21:56:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lm57i8$e76$1@node2.news.atman.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    > T...@n...news.atma
    n.pl

    > Ograniczania są zawsze i wszędzie.
    >
    > Nawet na największym dysku HDD nie można zmieścić
    > wszystkich kontaktów świata, a nawet gdyby było
    > to możliwe, nie udałoby się zmieszczenie
    > nieograniczonej liczby kopii tychże.

    Ale nie chodzi o _nieograniczonosc_.
    Na ME45 (i jego bezposrednich poprzednikach i nastepcach) bylo mijesce
    na 1000 kontaktow (czy jakos tak) i oprocz dwoch czy trzech numerow
    telefonow byly pola na adres pocztowy, mailowy, adres www i kilka innych.
    Wystarczajaco, zwlaszcza wtedy, gdy ludzi nie mieli wiecej niz jeden-dwa
    adresy mailowe. Przypominam, to bylo 15 lat temu.
    Nie mozna tego bylo przeniesc na karte, teraz tym bardziej. Limit
    kontaktow na karcie to chyba 250-500, z 2-3 polami.

    > BTW -- jak wywalać zdublowane kontakty? ;)
    A nie ma do tego jakiejs apki?
    :-)
    --
    TA

  • 23. Data: 2014-05-28 23:44:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lm58fe$f23$...@n...news.atman.pl

    > Nie chce byc niewolnikiem technologii. Zapowiedzialem juz - czytam smsy i
    oddzwaniam jak pilne. Nie odpisuje. Nie sprawdzam maili
    > na komorce.

    Ja tylko czytam SMS i m@ile. :) Od czasu do czasu odpowiadam na m@ile.
    Nie oddzwaniam. (chyba, że z kimś umówię się na oddzwanianie)
    Próbowałem czytać grupy dyskusyjne. Nawet odpowiedziałem
    kilka razy. Wysłałem kilka postów nawet z Ace.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-05-28 23:48:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

> [...]
    > mozna tego bylo przeniesc na karte, teraz tym bardziej.
    > Limit kontaktow na karcie to chyba 250-500, z 2-3 polami.

    IMO to także są ograniczenia.
    Były różne karty SIM. Pamiętam jakieś megacośtam.
    Służyło to jednak drenażowi kieszeni. :)

    > A nie ma do tego jakiejs apki?

    Nie znam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-05-29 12:38:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Siemens ME45 - jak najbardziej monochromatyczny. Ma wszytsko co powyzsze.
    > Brak BT jedynie.

    Mam tu Nokię 5110 w pięknym stanie. Nawet bateria dobra (nieoryginalna,
    ale trafił się jakiś przyzwoity zamiennik). Bardzo fajnie trzyma się
    taki telefon w ręku, świetnie słychać i rozmówca również mnie doskonale
    słyszy - mikrofon jest bliżej ust mówiącego niż w małych telefonach.
    Łapie sygnał i daje się rozmawiać w różnych miejscach, w których iFony
    nie łączą się z siecią. Wyświetlacz widoczny w każdych warunkach.
    Wszystko fajnie, ale ten telefon nie posiada własnej pamięci na SMSy,
    ani na kontakty - tylko pamięć karty SIM. Dla mnie 10 SMS i 250
    kontaktów to za mało.

  • 26. Data: 2014-05-29 12:44:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.05.2014 19:40, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    /.../

    > BTW -- jak wywalać zdublowane kontakty? ;)

    To jeszcze pikuś w porównaniu z dodawaniem kontaktów ze Skejpa i google
    plusa Przecież to są dziesiątki i setki kontaktów, do których nie będę
    dzwonił bo i po co?

  • 27. Data: 2014-05-29 15:08:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 17:13:45 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

    > Zeby to bylo takie proste ... to by Waldek nie musial Outlooka polecac
    > przy kazdej okazji :-)
    >
    > Android to jakie formaty pliku importuje ?

    generlnie to wszystko eksportuje albo do csv albo do vcf
    oba się bez problemu importują

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2014-05-29 19:52:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >generlnie to wszystko eksportuje albo do csv albo do vcf
    >oba się bez problemu importują

    CSV przestal byc lubiany w srodowisku juz dawno.

    A patrze teraz na Samsunga z androidem ... jest importuj z karty SIM,
    eksportuj na karte SIM, wyslij wizytowke do ...
    plik vcf oczywiscie tez przyjmie ... ale z peceta przez BT nie.
    Eksportuje hurtem do jednego pliku vcf, ale importuje tylko jeden
    kontakt. Itp, itd.

    Use Google Luke. A ja nie chcem :-P

    J.

  • 29. Data: 2014-05-29 20:03:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 538773d4$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    > plik vcf oczywiscie tez przyjmie ... ale z peceta przez BT nie.

    BT to jakiś koszmar. Połącz za pomocą drutu lub WiFi.
    Ja nawet długie filmy (niemal po 1 GB) ślę z powodzeniem
    (choć powoli) za pomocą WiFi -- właśnie teraz chociażby.
    (około 256 kBajtów/s)

    BTW, gdyby ktoś chciał info o VAT i samochodach
    od 1 kwietnia -- to właśnie o tym są te filmy.

    Transfer kontaktów to tak zwana chwila.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-05-29 20:36:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F" 538773d4$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    >BT to jakiś koszmar. Połącz za pomocą drutu lub WiFi.

    BT jest fajny. Ale nie w Androidzie. W andku to nawet wifi i drut sa
    niefajne.

    >Ja nawet długie filmy (niemal po 1 GB) ślę z powodzeniem

    BT owszem, wolny jest, ale kontakty nie sa duze. Chyba ze ze
    zdjeciami.

    Ale co - przesle ten plik kabelkiem, zaimportuje wiele kontaktow z
    jednego pliku VCF ?

    J.