  • Data: 2020-04-30 09:33:10
    Temat: Re: Stary komputer nowy samolot - to tylko pozornie OT
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.04.2020 08:45, heby wrote:

    > Bo to było o FPGA.

    Ale ja nie pytałem o FPGA.

    > Innymi słowy aby mieć porządny stos TCP/IP musisz mieć solidny procesor
    > z MMU, kilkadziesiąt MB biblitek do obsługi preemptive mutitaskingu,
    > filesystemu, logowania, praw dostępu, obsługi eventów, oopsy do kompletu
    > i koniecznie jakiegoś backdoora. I to wszystko aby przesłać kilka bajtów
    > z lewa na prawo.

    Jeśli ten procesor i RAM kosztuje grosze to czemu nie? Wolę mieć
    przetestowany soft, który pracuje na milionach serwerów 24/7 i który nie
    klęknie po dostaniu kilku niezakończonych handshaków, albo stada
    pofragmentowanych pakietów. A także taki, który będzie można rozbudować
    o szyfrowanie transmisji, VPN jeśli będzie to konieczne.