  • Data: 2011-07-07 20:42:38
    Temat: Re: Starter za 400 :D
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-07 22:03, Liwiusz pisze:

    > Konkretnie. Który artykuł kk.

    Podobno ty jesteś specjalistą od prawa.

    Jak znajdę pieniądze na ulicy, to zgodnie z prawem muszę je zanieść na
    Policję, bo jeśli mi udowodnią przywłaszczenie, to mam kłopoty. Z
    którego artykułu kk?

    Czasami przy płatnościach elektronicznych zdarza się błąd konwersji
    danych signed/unsigned, skutkujący tym, że np. zamiast odjąć z konta 100
    zł, zostanie dodane 21474835,48 czyli 2^31-100 w groszach. I jeśli
    poczujesz się milionerem i wydasz te 21 mln, to kiedy bank się połapie,
    będziesz musiał oddać. Co do grosza. Albo pójdziesz siedzieć. Z którego
    artykułu kk?