  • 21. Data: 2013-07-29 19:01:08
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 18:21:00 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Przypomnę Ci może drobny fakt, że mówimy o Play Online.

    Nie rozumiem dlaczego zakładasz że zapomniałem.

    > I może i masz
    > zasięg 3 opów

    Mam zasięg WSZYSTKICH opów. Wymienię Ci:
    - Play
    - Orange
    - T-mobile
    - Plus
    - ewentualnie Polsat Cyfrowy (acz nie chce mi się wnikać różnic i wspólnych
    klimatów z Plus)

    > (nie wszystkich),

    A kogo mi brakuje? Jak nazywa się tajemniczy 6. op?

    > ale internet będziesz sobie w wiaderku
    > przynosił.

    Możesz rozjaśnić co dokładnie na myśli masz? Bo, jak wyżej napisałem, mam
    zasięg wszystkich opów i najmniejszych problemów z zasięgiem z Play 3G.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 22. Data: 2013-07-29 19:04:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 18:53:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Oferta wakacyjna Orange niby bije wszystko na łeb (cenowo), ale jest
    > parę problemów - dziwne zaniki internetu, zrywanie połączeń mimo
    > zasięgu itd.

    Oraz "zamrażanie" netu po max 2 minutach nieaktywności.

    Mam identyczne doświadczenia.

  • 23. Data: 2013-07-29 19:36:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-07-29, o godz. 18:11:43
    ALEX Alpha MR <k...@s...us> napisał(a):

    > Zamiast płakać, przeprowadź się gdzie będziesz miał zasięg.

    Super. Zamiast wybrać opa który ma u mnie najlepsze warunki ale
    powoduje że zapłacę kilkadziesiąt złotych w skali roku więcej mam
    przeprowadzić się z rodziną tam gdzie Play ma lepszy zasięg. Srzedać
    mieszkanie, kupić nowe - to tylko początek. Ot wszystko po to żeby
    korzystać z Play. do czasu jak Play w nowym miejscu nie pogorszy
    warunków jak w dwóch lokalizacjach z których próbowałem korzystać.
    Wtedy znów sprzedaż mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
    za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji? Nie każdy jest
    pryszczersem dla którego cena to jedyne kryterium oceny.

    Zdrówko

  • 24. Data: 2013-07-29 20:04:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Nie rozumiem dlaczego zakładasz że zapomniałem.

    To, że Play Online działa tylko w natywnym zasięgu Playa

  • 25. Data: 2013-07-29 20:23:27
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 19:36:58 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Super. Zamiast wybrać opa który ma u mnie najlepsze warunki ale

    Ale wybór kulawy dosyć.

    > powoduje że zapłacę kilkadziesiąt złotych w skali roku więcej mam
    > przeprowadzić się z rodziną tam gdzie Play ma lepszy zasięg.

    Skoro tak Cię boli ten brak zasięgu Playa to podałem Ci rozwiązanie. Chyba
    że narzekasz na brak zasięgu Playa dla samej idei narzekania.

> [...]
    > korzystać z Play. do czasu jak Play w nowym miejscu nie pogorszy
    > warunków jak w dwóch lokalizacjach z których próbowałem korzystać.

    Jak to ktoś kiedyś powiedział: albo coś robisz dobrze, albo nie rób wcale.
    Reasumując starasz się rozwiązać problem braku zasięgu Playa, tak żeby go
    nie rozwiązać. I móc sobie ponarzekać na kiepski zasięg Playa.
    Nie wiem czy mi uwierzysz czy nie, ale Play Online używałem ponad 3 lata i
    ZERO problemów. I z zasięgiem i z jakością połączenia. A mieszkam już w
    trzecim miejscu, w ciągu tych 3 lat. Może ja jakiś wyjątkowy farciarz
    jestem?

    > Wtedy znów sprzedaż mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
    > za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji?

    Dostrzegam usilną próbę rozwiązania problemu, tak żeby go nie rozwiązać.

    > Nie każdy jest
    > pryszczersem dla którego cena to jedyne kryterium oceny.

    Jest jeszcze jakość. Jak mi nie wierzysz, to poczytaj post kolegi Artura
    Maśląga. Też jakoś nie ma zastrzeżeń do jakości netu Play.

  • 26. Data: 2013-07-29 20:25:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 20:04:53 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > To, że Play Online działa tylko w natywnym zasięgu Playa

    Ja o tym wiem od ponad 3 lat. Dopiero teraz się dowiedziałeś?

  • 27. Data: 2013-07-29 20:47:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Ja o tym wiem od ponad 3 lat. Dopiero teraz się dowiedziałeś?

    A ja od lipca 2008. Tylko po co mącisz ludzikom w głowie zasięgiem innych
    sieci. Płacą Ci za PR?

  • 28. Data: 2013-07-29 20:49:35
    Temat: Re: Digits crossed
    Od: Redrawn Buns <s...@t...org>

    Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

  • 29. Data: 2013-07-29 20:55:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)

    Przepraszam, ale napisałem:
    "Jak pisałem wcześniej - jak jest zasięg Play (Online) to nie mam
    problemów z internetem".

    Tak, nie mam zastrzeżeń, ale najpierw muszę być w zasięgu.
    Ograniczenie zasięgu jest poważne i to nie ulega dyskusji - tylko
    natywne BTS-y Play. Mam tego świadomość.

  • 30. Data: 2013-07-29 21:08:01
    Od: RustyHinge <r...@f...girolle.co.uk>

    On 29/07/13 19:49, Redrawn Buns wrote:

    > Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

    Well, my Thunderbum is just as confused, then.

    Magyar?

    --
    Rusty Hinge