  • 11. Data: 2015-03-10 01:21:18
    Temat: Re: Starsze urządzenia (Siemens i HTC)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "TGor"

    > Gdzie (albo komu) oddać starsze, sprawne urządzenia, których już nie
    > zamierzam użytkować ?
    >
    > Siemens MT45
    > HTC BlueAngel
    > HTC P3300 (bodajże MDA3 Compact)

    Czy możesz się odezwac na priv (adres na onet.pl)?
    ---
    Chwilę jeszcze potrwa jak to wszystko pozbieram, ale chętni coś na pewno z
    tego dostaną.

  • 12. Data: 2015-03-10 01:27:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    > Gdzie (albo komu) oddać starsze, sprawne urządzenia, których już nie
    > zamierzam użytkować ?
    >
    > Siemens MT45
    > HTC BlueAngel
    > HTC P3300 (bodajże MDA3 Compact)
    >
    > Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg
    > stomatologiczny
    ja bym tego siemensa przygarnął
    ---
    Łał, myślałem, że nikt nie zdobędzie się :-) Tylko MT50, nie wiem skąd
    wymyśliłem 45. Za to osprzęt o którym nie pisałem.

  • 13. Data: 2015-03-11 21:37:09
    Od: TGor <t...@o...peel>

    On 2015-03-10 01:15, re wrote:
    ---
    > Tak, mogę pewnie wysłać coś znanym użytkownikom o ile nie będzie na
    > handel tylko jak prezent traktowane. I oczywiście konieczne jest
    > pokrycie kosztu przesyłki pocztowej przez obdarowanego.

    Tak, to jest prezent dla mojej szwagierki. Na pewno bym się nie starał,
    gdyby nie jej fascynacja możliwościami WM - uwierzyłby ktoś?

    Jak to aktualne, daj znać. tgor maupa onet peel

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 14. Data: 2015-03-14 14:28:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]
    > HTC BlueAngel
    > HTC P3300 (bodajże MDA3 Compact)
    >
    > Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg
    Jakie właściwie adres ?