  • Data: 2012-05-21 12:38:54
    Temat: Re: Stare enduro
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-21 11:14, Iguan_007 pisze:
    > Hej,
    >
    > Szukam starego motocykla enduro do renowacji. Bardzo podoba mi sie cos takiego:
    >
    > http://www.mbike.com/yamaha/dt400/1976/photos/photo-
    13286-original

    > Nie ma duzego problemu zeby taka stara Yamahe kupic, na Ebayu jest tez troche
    czesci.

    > Jedyne co mi nieszczegolnie odpowiada to dwusuwowy silnik. I tutaj moje pytanie do
    Was - czy poza ta Yamaha DT znacie cos co ma podobny ksztalt, czterosuwowy silnik i
    jest w miare latwo dostepne? Wlasnosci jezdne sa mi calkowicie obojetne bo do jazdy
    mam wspolczesne motocykle, ten ma byc tylko do odrestaurowania.

    Yamaha XT500

    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha
    _xt500%2076.htm

    --