  • 1. Data: 2014-04-11 16:28:38
    Temat: Stare, ale chyba nie było - najlepsza kolizja [Youtube]
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=nQLkaqFoGk4

    Nawigacja mówi:
    - Za 200 metrów nierówna droga.
    - Za 200 metrów niebezpieczeństwo.
    - Za 200 metrów kolizja.

    ;)

  • 2. Data: 2014-04-11 16:52:53
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-11 16:28, Uncle Pete pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nQLkaqFoGk4
    >
    > Nawigacja mówi:
    > - Za 200 metrów nierówna droga.
    > - Za 200 metrów niebezpieczeństwo.
    > - Za 200 metrów kolizja.

    ja chce taką nawigację :)

  • 3. Data: 2014-04-11 17:02:52
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "fifak" <f...@o...pl> wrote in message
    > ja chce taką nawigację :)

    jak widzisz i tak nie pomogła ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2014-04-11 17:09:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.04.2014 16:52, fifak pisze:
    > ja chce taką nawigację :)
    O tym samym pomyślałem. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-04-12 17:15:21
    Od: <9...@2...171521.invalid> (Tom N)

    Uncle Pete w

    > https://www.youtube.com/watch?v=nQLkaqFoGk4

    > Nawigacja mówi:
    > - Za 200 metrów nierówna droga.
    > - Za 200 metrów niebezpieczeństwo.
    > - Za 200 metrów kolizja.

    Brzoza, w 13 sekundzie, jest cała...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2014-04-14 14:08:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fifak" <f...@o...pl> wrote in message

    > ja chce taką nawigację :)

    Zaczynają się pojawiać takie systemy w nowych autach.
    Ale nie polegają na GPS tylko na radarze.
    Z tego co czytałem ostrzegają kierowce o wyczynach
    nie tylko auta jadącego przed nim, ale i następnego przed
    tym jadącym przed nim - potrafią radar odbić od drogi.
    A więc masz ostrzeżenie że nagle zatrzymał się, lub w coś
    wjechał kierowca 2 auta przed Tobą i masz szansę zareagować
    zanim zobaczysz że auto przed Tobą zaczyna hamować.

  • 7. Data: 2014-04-14 15:17:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.04.2014 14:08, Pszemol pisze:
    > Z tego co czytałem ostrzegają kierowce o wyczynach
    > nie tylko auta jadącego przed nim

    Taaaaaaa

    --
    anacron