  • Data: 2004-08-13 08:26:39
    Temat: Re: Stanowisko koalicji
    Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Backiel" <p...@n...backiel.com.pl> wrote:
    > a w ogole
    > niech ktos mi poda ISP ktory daje CIR i SLA jednoczesnie
    > moim zdaniem albo rybki albo akwarium
    > takze w tym tanim polpaku jest SLA mozna zmienic poziom sla i jest oki
    GTS czy kazdy inny powazny operator.

    > brak bgp - tak to moze byc problem dla niektorych
    > srednio mali, czyt tacy co biora 2-3 polpaki bez bgp mysle ze dadza sobie
    > rade
    > po prostu sami zrobi? load balancing po swojej stronie
    > softerowo
    bgp nie sluzy do rozkladania ruchu na poszczegolne lacza i "sredniom
    malym" tez moze sie przydac przy stosunkowo niewielkich nakladach, poza
    dostepnoscia BGP od strony dostawcy.

    pz
    mazek

    --
    http://www.marcinmazurek.com/ ::: nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89