eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleStalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtryskuRe: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
  • Data: 2010-05-19 07:36:35
    Temat: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 09:10, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > no, to ja Ci powiem. tam jest sklep.
    1. jakbym Ci napisal na gg "zerknij na ten link i powiedz co o tym
    myslisz?" to zareagowal bys tak samo? watpie.
    2. dziwne jest to, ze tak samo nie krytykujesz PJa, ktory w ciagu 5
    dni rozpoczal 2 *osobne* watki nt. sprzedazy motocykla i samochodu.

    > ale nie sprecyzowałeś, co tam jest. *tu* nawet się reklamując, nie
    > wysiliłeś się. zobacz jak to zrobił Astero i bierz przykład.
    To juz uzasadnialem mechanizmami googla ale masz racje, moglem napisac
    wiecej i konkretniej. Tu sie z Toba zgodze.

    > hehe, też mi nowość, wszyscy to wiedzą :)
    Moze czas to zmienic? Najczesciej jest fajnie. I dzieci sa mile
    widziane, wiesz?

    pzdr, dr
    14/525