  • 11. Data: 2003-04-11 09:19:57
    Temat: Re: Stałe IP w neo??
    Od: "Piotr Drewnik" <h...@X...pl>

    No i wykrakaliscie, bo mi sie wlasnie po 1-2 miesiacach zmienilo. :)

    --
    pozdrawiam
    piotr.drewnik

  • 12. Data: 2003-04-12 08:09:48
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <o...@4...com>
    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:

    > W rzeczywistosci nikt sie takimi zakazami nie przejmuje.

    No patrz, to czemu ja mam DSLa?

    --
    Jacek Politowski

  • 13. Data: 2003-04-13 08:29:39
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    W artykule <s...@t...localdomain> Jacek Politowski napisał(a):

    > No patrz, to czemu ja mam DSLa?
    Wlasnie czemu? przeciez tpsa leje na to czy ktos udostepnia neo czy nie.
    Chca nalapac klientow wiec siedza cicho.

    --
    Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org> | PGP_key: www.trynet.eu.org/pub.key
    ------ PGP_finger: 5E30 D9C4 976C E9B1 9920 B155 962A 737B 1EFA 5987 ------

  • 14. Data: 2003-04-13 20:45:50
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>

    Użytkownik "Quentin" <q...@M...US.gov> napisał w wiadomości
    > To by sie zgadzalo, tez cos podobnego slyszalem; osoba od ktorej
    > to wiem
    > jest powazna wiec nie sadze aby to byla podpucha...

    powazny monter? powazna pani w BOKu?
    ludzie.. badzcie powazni :/

    Sierp

  • 15. Data: 2003-04-14 07:39:21
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >No patrz, to czemu ja mam DSLa?

    Mialem na mysli "przejmowanie" sie ze strony operatora, w tym
    przypadku TPSA. Znam przypadki, w ktorych pracownicy TPSA doradzali
    SDI a potem takze i NEO jako idealne na domowy serwer do sasiedzkiego
    lanu. Dlatego pozwolilem sobie na sugestie, ze zakaz podzialu uslugi
    jest tylko martwym zapisem w regulaminie. Druga sprawa to prawny
    status takiego zakazu. W zasadzie nie ma (prawnych) mozliwosci
    udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj lokal ;)
    A czemu Ty masz DSL-a? Nie mam pojecia ;)

    januszek

  • 16. Data: 2003-04-14 10:49:59
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

    In article <0...@4...com>,
    k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl says...

> [...]
    > udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj lokal ;)
    > A czemu Ty masz DSL-a? Nie mam pojecia ;)

    Jest cos takiego jak zasady. Fakt, ze pojecie zanika w naszym
    spoleczenstwie, ale jest. Jesli jednak twierdzisz, ze "nie ma (prawnych)
    mozliwosci udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj
    lokal " to pewnie i tak nie wiesz o czym mowie.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 17. Data: 2003-04-15 07:32:09
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Jest cos takiego jak zasady. Fakt, ze pojecie zanika w naszym
    >spoleczenstwie, ale jest.

    Ja twierdze tylko tyle ile uslyszalem od pracownikow TPSA. I to nie
    szeregowych. Moralnymi ocenami sie nie zajmuje. Dodam, ze mam i uzywam
    SDI ale nie udostepniam.

    >Jesli jednak twierdzisz, ze "nie ma (prawnych)
    >mozliwosci udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj
    >lokal " to pewnie i tak nie wiesz o czym mowie.

    Problem jest wlasnie w slowie "Neostrade" i prawnej definicji
    "polaczenia internetowego" - dlatego problem, ze fizycznie wszystkie
    urzadzenia nalezace do TPSA w 100%, zgodnie z podpisanymi
    specyfikacjami znajduja sie u legalnego abonenta, ktory skolei
    udostepnia sasiadowi juz swoja wewnetrzna siec do ktorej TPSA nie ma
    zadnego prawa.
    Rozwaz moze taki przypadek - jezeli u siebie w domu zaistalowalem
    centralke telefoniczna (ma homologacje, zostala podlaczona do Sieci
    Telekomunikacyjnej legalnie przez monterow TPSA) to czy dajac
    sasiadowi numer wewnetrzny z tej centralki lamie regulaminy operatora
    czy nie? Bo robiac mostek w gniazdu i ciagnac przewod ewidentnie je
    lamie - co moze stwierdzic kazdy monter sprawdzajac linie.

    januszek

  • 18. Data: 2003-04-15 07:33:55
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Leszek" <r...@f...onet.pl> napisał:
    (...)
> [...]
    > mozliwosci udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj
    > lokal " to pewnie i tak nie wiesz o czym mowie.

    Szkoda, że jesteśmy w mniejszości :(.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2003-04-15 10:37:40
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > Szkoda, że jesteśmy w mniejszości :(.

    i dajecie sie robić w konia.
    Uczciwy jestem, ale należy rozważyć także czy ta uczciwość nie jest wbrew
    mnie samemu, i nie ejst tzw. "Głupią" uczciwością.

    gwoli wyjsnienia, dziele neostrade na swój komputer w pokoju ilaptopa z
    wireless card mojej mamy.
    Czy popelniam przestepstwo, kiedy mama wyjdzie poza lokal z laptopem?

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[at]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 20. Data: 2003-04-15 14:34:26
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce> napisał:

    > i dajecie sie robić w konia.

    Niby dlaczego? Ponieważ uczciwie płacimy?

    > Uczciwy jestem, ale należy rozważyć także czy ta uczciwość nie jest wbrew
    > mnie samemu, i nie ejst tzw. "Głupią" uczciwością.

    Uczciwość to uczciwość.

    > gwoli wyjsnienia, dziele neostrade na swój komputer w pokoju ilaptopa z
    > wireless card mojej mamy.
    > Czy popelniam przestepstwo, kiedy mama wyjdzie poza lokal z laptopem?

    Nie odwracaj kota ogonem. Porównanie połączenie wireless dla domownika
    jest zupełnie czymś innym, niż tworzenie sieci osiedlowej opartej
    na tym samym łączu. Wykupując takie połączenie nie masz prawa dalej
    go rozprowadzać, sprzedawać. U siebie prywatnie możesz z tym robić co
    chcesz.