  • 1. Data: 2003-04-09 17:26:40
    Temat: Stałe IP w neo??
    Od: Savitch <s...@p...com>

    Doszły mnie słuchy, że TPSA ma wprowadzić stałe IP w Neostradzie. Czy
    ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tej informacji?

    Savitch
    --
    "Śmiech jest to dobre samopoczucie całego ciała, okazywane w jednym
    miejscu." (Josh Billings)

  • 2. Data: 2003-04-10 06:41:25
    Temat: Re: Stałe IP w neo??
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Doszły mnie słuchy, że TPSA ma wprowadzić stałe IP w Neostradzie. Czy
    >ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tej informacji?

    Malo prawdopodobne. Ze stalym ip jest dsl. Z punktu widzenia urzadzen
    telekomutacyjnych neo/dsl to jest to samo, wiec nie beda sobie robic
    konkurencji. Chyba ze dynamiczne przydzielanie ip jest w jakis
    szczegolny sposob dla TPSA klopotliwe... ;)

    januszek

  • 3. Data: 2003-04-10 06:41:32
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Savitch <s...@p...com> napisał(a):

    > Doszły mnie słuchy, że TPSA ma wprowadzić stałe IP w Neostradzie. Czy
    > ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tej informacji?

    Coz, u mnie w Warszawie sie nie zmienilo od poczatku lutego...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 4. Data: 2003-04-10 06:41:46
    Od: "Quentin" <q...@M...US.gov>

    To by sie zgadzalo, tez cos podobnego slyszalem; osoba od ktorej to wiem
    jest powazna wiec nie sadze aby to byla podpucha... A tak z innej beczki ;)
    to mam to samo IP od jakiegos 2.5 miesiaca, wielu ludzi ktorzy pisza na
    alt.pl.neostrada tez ma przynajmniej od miesiaca to samo, wiec chyba
    faktycznie TP juz to wprowadzila... Moze jeszcze nie wszedzie i dlatego nie
    ma oficjalnego komunikatu.

    Quentin
    http://hp912.zapto.org

  • 5. Data: 2003-04-10 06:42:23
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Savitch wrote:
    > Doszły mnie słuchy, że TPSA ma wprowadzić stałe IP w Neostradzie. Czy
    > ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tej informacji?
    >
    > Savitch

    Witam,

    takie sluchy juz slyszalem w 11,12.2002 i to z TPSA, ale nieoficjalnie.
    Sam nie mam Neo+, ale zakladalem parenascie instalacji - ale nie
    potrzeba mi tam stalych IP :)

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2003-04-10 18:57:16
    Od: "prezes" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ludzi ktorzy pisza na alt.pl.neostrada tez ma przynajmniej od
    > miesiaca to samo, wiec chyba faktycznie TP juz to wprowadzila...

    tzn wylogowywales sie i nadal masz to samo ip?

  • 7. Data: 2003-04-11 06:10:26
    Od: "PriSM" <p...@f...onet.pl>

    > tzn wylogowywales sie i nadal masz to samo ip?

    No z tego co ja wiem, to po wylogowaniu sie o ile tylko jest mozliwosc to
    dostaniesz te same ip co przed wylogowaniem sie. Tak twierdzil monter z
    tepsy juz we wrzesniu ub. r.
    --
    pozdrawiam,
    PriSM

  • 8. Data: 2003-04-11 06:10:32
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 10 Apr 2003 06:41:25 +0000 (UTC), januszek
    <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:

> [...]
    >konkurencji. Chyba ze dynamiczne przydzielanie ip jest w jakis
    >szczegolny sposob dla TPSA klopotliwe... ;)

    No nie calkiem. Internet DSL to ADSL z pula adresow i prawem dalszego
    udostepniania lacza. Jesli Neostrada bedzie dostawala JEDEN
    gwarantowany adres publiczny, niezmienny w czasie i jesli pozostanie w
    umowie zakaz udostepniania poza lokal to nie jest to zadna konkurencja
    - jak ktoc chce miec pare maszyn z publicznymi stalymi adresami -
    bedzie musial wziac DSL. Ale poki co nie ma dla zwyklego uzytkownika
    alternatywy ze stalym IP - a to bywa niekturym mocno przydatne, chocby
    wejscie do wewnetrznej sieci firmy - przeciez zaden admin nie zrobi w
    firewallu przejscia dla polowy dzielnicy! Pewne fachowe serwisy
    rowniez wymagaja zadeklarowania IP z ktorego bedzie sie do nich
    wchodzilo. Na koniec - rzecz najprostsza, moge chciec miec zdalny
    dostep do swojej domowej maszyny bez dodatkowych akrobacji. Do tego
    wszystkiego niepotrzebna mi pula adresow dla wlasnej sieci - mi
    potrzeby jest JEDEN adres - ale staly... Zas cenowo calego DFSL-a z
    cala pula adresow do domu raczej poki co nie wezme - Neostrade moge.

    --
    Darek

  • 9. Data: 2003-04-11 06:11:00
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 10 Apr 2003 06:41:46 +0000 (UTC), "Quentin"
    <q...@M...US.gov> wrote:

> [...]
    >alt.pl.neostrada tez ma przynajmniej od miesiaca to samo, wiec chyba
    >faktycznie TP juz to wprowadzila... Moze jeszcze nie wszedzie i dlatego nie

    Nie wprowadzila. Stale IP od dynamicznego nie rozni sie tym ze w
    kolejnych polaczeniach sie nie zmienia - stale IP od dynamicznego
    rozni sie tym ze w umowie jest zagwarantowany minimalny okres jaki
    musi minac od poinformowania uzytkownika adresu do jego zmiany. Jak
    masz staly adres to operator nie moze pozostajac w zgodzie z zawarta
    miedzy wami umowa ni z gruszki ni z pietruszki zmienic ci adresu. Musi
    poinformowac, dac czas na reakcje, dopiero zmienia (bo ze moze zmienic
    to oczywiste - gospodarka adresami wymaga czasem poprzestawiania
    hostow na inne adresy). Jak masz dynamiczny adres - to operator moze
    ci przez pol roku to samo IP dawac - i ktoregos razu po prostu
    przydzielic inne - jego prawo.

    --
    Darek

  • 10. Data: 2003-04-11 09:19:44
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >gwarantowany adres publiczny, niezmienny w czasie i jesli pozostanie w
    >umowie zakaz udostepniania poza lokal to nie jest to zadna konkurencja

    W rzeczywistosci nikt sie takimi zakazami nie przejmuje. O ile wiem to
    w skali kraju nie bylo jeszcze przypadku, zeby komus wymowiono umowe
    za udostepnianie netu ;)

    >mi
    >potrzeby jest JEDEN adres - ale staly... Zas cenowo calego DFSL-a z
    >cala pula adresow do domu raczej poki co nie wezme - Neostrade moge.

    Jeszcze duzo wody w Odrze i Wisle uplynie zanim TPSA zacznie sie
    interesowac czynnie w to co chce i zyczy sobie klient :)

    januszek