  • Data: 2003-04-11 06:11:00
    Temat: Re: Stałe IP w neo??
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Apr 2003 06:41:46 +0000 (UTC), "Quentin"
    <q...@M...US.gov> wrote:

    >To by sie zgadzalo, tez cos podobnego slyszalem; osoba od ktorej to wiem
    >jest powazna wiec nie sadze aby to byla podpucha... A tak z innej beczki ;)
    >to mam to samo IP od jakiegos 2.5 miesiaca, wielu ludzi ktorzy pisza na
    >alt.pl.neostrada tez ma przynajmniej od miesiaca to samo, wiec chyba
    >faktycznie TP juz to wprowadzila... Moze jeszcze nie wszedzie i dlatego nie
    >ma oficjalnego komunikatu.

    Nie wprowadzila. Stale IP od dynamicznego nie rozni sie tym ze w
    kolejnych polaczeniach sie nie zmienia - stale IP od dynamicznego
    rozni sie tym ze w umowie jest zagwarantowany minimalny okres jaki
    musi minac od poinformowania uzytkownika adresu do jego zmiany. Jak
    masz staly adres to operator nie moze pozostajac w zgodzie z zawarta
    miedzy wami umowa ni z gruszki ni z pietruszki zmienic ci adresu. Musi
    poinformowac, dac czas na reakcje, dopiero zmienia (bo ze moze zmienic
    to oczywiste - gospodarka adresami wymaga czasem poprzestawiania
    hostow na inne adresy). Jak masz dynamiczny adres - to operator moze
    ci przez pol roku to samo IP dawac - i ktoregos razu po prostu
    przydzielic inne - jego prawo.

    --
    Darek