  • Data: 2014-06-27 12:41:24
    Temat: Re: Stała f w DCDC
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:lojg7a$fqn$1@node1.news.atman.pl...

    > Jak w tym starym
    > kawale: "uderzenie młotkiem: 1 dolar; wiedziałem gdzie: 999".

    Z książki "Niezwykłe perypetie odkryć i wynalazków" pamiętam to w postaci:
    - stawianie krzyżyków kredą - 3$
    - za to że wiedziałem gdzie stawiać - 997$.
    i to było przedstawione nie jako kawał a autentyk (ale nie wykluczam, że
    bohater tego autentyku po prostu znał ten kawał).

    W czasie studiów dorabiałem sobie naprawiając różne rzeczy, które ludzie
    przynosili znajomemu rzemieślnikowi.
    Pamiętam jak jeden klient przyniósł coś nietypowego (dyktafon na miniaturowe
    taśmy) i poprosił o szacunek ile naprawa.
    Jak usłyszał, że jakieś 100zł to się gorączkował, że pan pewnie wymieni
    jeden tranzystor i tyle weźmie!
    Na to ten rzemieślnik: Tranzystor mogę panu wymienić za 5zł. Który mam
    wymienić?

    Faktycznie wymieniłem tam tranzystor. Pierwszy raz widziałem tak mały
    tranzystor (to były okolice 1980r) (sześcianik o boku 1...1,5mm z 3
    wąsikami, z których jeden się po prostu urwał przy samej obudowie).

    Ale nie jestem pewien, czy nie mieszam dwu niezależnych zdarzeń.
    P.G.