    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: "Stacjonarny" Era ?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 21:54:43 +0200

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Zasięg w tamtym miejscu jest marny, trzeba często do okna podchodzić lub nawet na
    balkon wychodzić.
    > Czyli dość długa antenka na aparacie "stacjonarnym" g... daje?
    > www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=1&subtype=
    7&id_phone=1357
    > JaC
    >

    > -----

    stacjonarny.
    szwagier miał ere domową i narzekał na zasieg, rozmowy były przerywane,
    słowa ucikały, co chwila powtórki. całe życie "był" z erą i zasieg był
    dobry. Być moze wynika to z faktu ze przy pierwszym uruchomieniu telefon
    "loguje" sie do kilku nadajników i traktuje je jako domowe. poza nimi...
    niewiem co sie dzieje. Być moze u niego zalogował sie tak ze nie był
    zazwyczaj zasiegu. Ja mieszkam 800 metrów dalej. Zasieg ery zawsze
    miałem cieniutki, wszyscy erowcy rozmawiai wystając za okno. Tak wiec
    odrazu wiedziałem ze bez antenki - dupa blada. Telefon - eryk 320, i
    działa całkiem fajnie, nie przerywa, ale zasieg jest 2-3 kreski. Z
    antenką za 35zł zallegro jest miodzio. Nigdy nikt nie narzekał, działa
    fajnie, stabilnie i dzwonią domnie znajomi z voipów na teoretyczny
    stacjonarny....

    ToMasz