  • 11. Data: 2010-01-05 15:12:04
    Temat: Re: Stacje paliw nie chcą podawać ceny paliwa przez telefon
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 05:43:03 -0800 (PST), PJ na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > //Ponawiam pytanie - jestes pewny, ze taki przepis istnieje ? Bo ja w
    > to bardzo powatpiewam.
    >
    > przyjmij to na wiare .-)

    Ale dlaczego ? Ja powątpiewam, Ty twierdzisz, że jest inaczej - możesz
    pokazać ten przepis ?

    > //Musza -nie musza ;-) Ale nie jest to spowodowane odgornym nakazem
    > tylko uwarunkowaniami rynku.
    >
    > jakimi ? jestes drozszy niz konkurencja i podajesz to dobrowolnie,
    > publicznie do wiadomosci ?

    Hmm ... skoro wszystkie koncerny podają, to może nie chcą wystąpić w roli
    czarnej owcy co to ma coś do ukrycia ?

    > //Watpie .zadne panstwo nie wprowadzilo jeszcze obowiazku posiadania
    > serwisu www ;-)
    >
    > bezposrednio byc moze nie ale jesli MUSISZ jako uslugodawca zapewnic
    > dostep do informacji klientom to www jest najtanszym rozwiazaniem

    Czekam na wskazanie przepisu :)

    I od kiedy to sprzedaż paliwa jest usługą ;-) ?

    "Człowiek stworzony jest na to, by szukać prawdy, a nie by ją posiadać.
    Blaise Pascal"

  • 12. Data: 2010-01-08 00:53:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 09:19:38 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > To nie jest zobowiązanie do prowadznie infolinii ;-)

    Nie, za to sprzedawca ma obowiązek udzielić Ci informacji o cenie towaru
    wystawionego do sprzedaży.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 13. Data: 2010-01-08 08:41:09
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 00:53:45 +0100, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Nie, za to sprzedawca ma obowiązek udzielić Ci informacji o cenie towaru
    > wystawionego do sprzedaży.

    Ale czy na pewno telefonicznie :) ?

    "Być albo nie być. Oto jest pytanie. (To be or not to be, that is the
    question.) William Shakespeare (1564 - 1616)"

  • 14. Data: 2010-01-08 12:52:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-07, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Nie, za to sprzedawca ma obowiązek udzielić Ci informacji o cenie towaru
    > wystawionego do sprzedaży.

    Nie sprzedają paliwa w internecie ani przez telefon. A w miejscu
    sprzedaży ceny jak najbardziej są wystawione.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2010-01-09 17:20:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 08:41:09 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Ale czy na pewno telefonicznie :) ?

    O ile pamiętam, to nie ma w ustawie zastrzeżenia sposobu, czyli należy
    uznać, że w kazdy sposób jaki jest dostępny, a w szczególności - kanałem
    komunkacyjnym którym doszło do niego zapytanie o cenę.

  • 16. Data: 2010-01-09 17:20:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 12:52:06 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nie sprzedają paliwa w internecie ani przez telefon. A w miejscu
    > sprzedaży ceny jak najbardziej są wystawione.

    A jest w ustawie zastrzeżenie, że tylko w miejscu sprzedaży?

  • 17. Data: 2010-01-10 12:43:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-09, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A jest w ustawie zastrzeżenie, że tylko w miejscu sprzedaży?

    Nikt nie twierdzi, że im nie wolno podawać cen przez telefon. Na razie
    dyskutujemy czy mają taki obowiązek.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2010-01-10 13:33:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 12:43:21 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nikt nie twierdzi, że im nie wolno podawać cen przez telefon. Na razie
    > dyskutujemy czy mają taki obowiązek.

    IMO brak określenia formy w ustawie oznacza, że jeśli zapytanie o cenę
    dotarło do sprzedawcy i ma on możliwość udzielenia odpowiedzi tym samym
    kanałem informacyjnym, to ma takowy obowiązek.

  • 19. Data: 2010-01-10 14:22:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 13:33:25 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >IMO brak określenia formy w ustawie oznacza, że jeśli zapytanie o cenę
    >dotarło do sprzedawcy i ma on możliwość udzielenia odpowiedzi tym samym
    >kanałem informacyjnym, to ma takowy obowiązek.

    Ale ja prosze pana jestem tu kierownikiem, a nie sprzedawca :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-01-10 14:35:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-10, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > IMO brak określenia formy w ustawie oznacza, że jeśli zapytanie o cenę
    > dotarło do sprzedawcy i ma on możliwość udzielenia odpowiedzi tym samym
    > kanałem informacyjnym, to ma takowy obowiązek.

    Naciągane.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski