  • 11. Data: 2009-01-23 00:20:36
    Temat: Re: Stacje numeryczne
    Od: Konrad Anikiel <...@...c>

    Robert Wańkowski pisze:
    > Ile bajtów informacji przekazują podczas jednej sesji?

    Wszystkie!

    Konrad

  • 12. Data: 2009-01-25 12:45:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Wańkowski pisze:
    > Ile bajtów informacji przekazują podczas jednej sesji?

    Jedna cyfra (0-9) o 3,32 bitu.
    Przekazując jedną cyfrę na sekundę mamy te 3,32bps czyli niecałe 25
    bajtów na minutę.

  • 13. Data: 2009-01-25 20:16:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik <b...@s...pl>
    > Pamiętam że jako dzieciak miałem pewną zagadkę - koledzy podali mi numer
    > telefonu, pod który się dzwoniło i można było usłyszec głos z taśmy (nie
    > dało się z tym głosem pogadać) odczytujący ciągi cyfr.

    Pewnie dodzwoniłeś się do stacji numerycznej na żywo. :-)

    Robert

  • 14. Data: 2009-01-26 04:30:00
    Od: <b...@s...pl>

    Pamiętam że jako dzieciak miałem pewną zagadkę - koledzy podali mi numer
    telefonu, pod który się dzwoniło i można było usłyszec głos z taśmy (nie
    dało się z tym głosem pogadać) odczytujący ciągi cyfr. Numer telefonu był
    nietypowy bo chyba cztero- lub pieciocyfrowy, podczas gdy 'normalne' numery
    lokalne były 6- i 7-cyfrowe. Czas akcji: około 1987-8 roku.

  • 15. Data: 2009-01-26 18:43:34
    Od: jezozgierz <h...@g...com>

    parę razy slyszalem takie stacje, zwykle około 7 MHz, cyfry czytane po
    angielsku lub niemiecku.

    ciekawym tematu polecam pl.rec.radio.amatorskie

  • 16. Data: 2009-01-27 14:26:37
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nietypowy bo chyba cztero- lub pieciocyfrowy, podczas gdy 'normalne'
    > numery lokalne były 6- i 7-cyfrowe. Czas akcji: około 1987-8 roku.

    Zegarynka? ;)

    JD

  • 17. Data: 2009-01-27 16:16:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Zegarynka? ;)
    > JD

    Ta raczej czas podawała, a nie cyfry. Ja bym stawiał na jakiś automat do
    sprawdzania przez monterów prawidłowości instalacji telefonu.

  • 18. Data: 2009-01-28 12:03:05
    Od: <b...@s...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ta raczej czas podawała, a nie cyfry. Ja bym stawiał na jakiś automat do
    > sprawdzania przez monterów prawidłowości instalacji telefonu.

    lub jakaś bankowa informacja o kursach, może wycofanych z obiegu seriach
    banknotów, nie wiem, w każdym razie brzmiało to całkiem podobnie

  • 19. Data: 2009-02-01 12:08:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 04:03:05 -0800, b...@s...pl napisał(a):

    > lub jakaś bankowa informacja o kursach, może wycofanych z obiegu seriach
    > banknotów, nie wiem, w każdym razie brzmiało to całkiem podobnie

    "Proszę poczekać parę godzin, tylko sprawdzę przez telefon czy ten banknot
    nie jest wycofany"? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl