  • Data: 2010-05-07 22:57:56
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kierowca pisze:

    > Bardzo sobie ceniłem Twoją odpowiedź w sprawie biegów, za którą
    > Ci zresztą podziękowałem.

    Cieszy mnie to.

    Tym bardziej z niesmakiem przyjąłem to co
    > napisałeś tutaj.
    > Z Twojego powyższego postu wynika, że tankujesz na byle stacji i nie
    > zwracasz uwagi na cenę. OK. Twoja wola.

    Prawdę mówiąc wybieram markowe stacje, cena jest mniej ważna.

    Ale nazywanie kogoś, kto
    > nie robi tak jak Ty, trollem jest nie tylko niemądre i nietolerancyjne,
    > ale po prostu niegrzeczne.

    Ale ja nie neguję sensowności szukania taniej i dobrej stacji. Twoje
    posty, z dosyć prostymi pytaniami nasuwały na myśl trollowanie - czyli
    wywołanie niepotrzebnej dyskusji poprzez zadanie bardzo dyskusyjnego
    pytania.

    Jednakże Twoja niniejsza odpowiedź pokazuje zgoła inny obraz -
    człowieka, który faktycznie szuka odpowiedzi na pytanie.

    Jeżeli poczułeś se urażony, oczywiście przepraszam.

    Pozdrawiam

    Seco