  • 11. Data: 2014-07-08 00:30:30
    Temat: Re: Stacja paliw na A1 (śląsk)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:lpdg8h$lm2$...@n...news.atman.pl...
    > Hello J.F.,

    >Na pewno, w Międzylesiu chcieli ode mnie 70 zł za winietkę na
    >tydzień, w Czechach kupiłem za tyle na miesiąc.

    To ze raz od Ciebie chcieli dwa razy wiecej, to nie znaczy ze tak
    bedzie wszedzie i zawsze.

    J.

  • 12. Data: 2014-07-08 07:05:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > To ze raz od Ciebie chcieli dwa razy wiecej, to nie znaczy ze tak bedzie
    > wszedzie i zawsze.

    Nie ode mnie - takie mieli ceny.
    I z reguły takie widywałem, nigdy nie były w cenie takiej jak w Czechach.
    No i nie dwa razy więcej - miesięczne mieli za 90 zł.

  • 13. Data: 2014-07-22 17:28:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 6 Jul 2014 16:17:25 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Lotos jest na MOP Rowień (lub Żory nie wiem jaka jest oficjalna nazwa).
    > W Mszanie jest BP ale jeszce nie jest otwarta, może na dniach to zrobią.

    W weekend został otwarty MOP Mszana przed samą granicą, na MOPie jest
    stacja BP.
    Ceny z 18.07.2014
    Diesel - 5.53
    noPB 95 - 5.63