  • Data: 2021-10-26 12:17:45
    Temat: Re: Stacja lutownicza z Lidla
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2021 o 22:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Cyfrowa" nawet, bo jakiś wyświetlacz ma.
    Kilka lat temu kupiłem podobną w Lidlu. Oddałem koledze. Nie dlatego, że
    kiepsko działa, ale nadal twierdzę, że do lutowania nie ma nic lepszego,
    jak lutownica transformatorowa. Przy odrobinie wprawy da się "regulować"
    temperaturę grota, nadaje się do małych elementów, jest od razu gotowa
    do pracy. Nadaje się też to "spawania" plastików, wypalania otworów itp.
    z tym, że po takich akcjach trzeba dobrze wyczyścić grot, albo zrobić nowy.
    Ja mam dokładnie taki model (rocznik 1988 !):
    https://allegro.pl/oferta/lutownica-transformatorowa
    -zdz-75-45w-5441424607
    Lutownica ma przełącznik mocy 45/75W, co bywa przydatne przy delikatnych
    robótkach.
    Jacek