  • Data: 2010-08-28 15:12:19
    Temat: Re: Stacja dyskietek FDD 720
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Irek N. wrote:

    > Poratujcie koledzy, może ktoś ma i zastanawia się jaki duży zamach
    > zrobić żeby poleciała ;)
    > Potrzebuję na pilnie stację PC-tową (Atari/Amiga/Mac takie miały, ale
    > nie wiem jakie mają złącze, więc nie wiem czy się nadadzą) 3.5" DD
    > (potocznie 720-ka). Odkupię, jak ktoś ma to dwie.

    hum. jest mozliwe ze gdzies jeszcze jedna posiadam. bede musial troche zlomu
    przekopac... i nie obiecuje ze jest...

    btw. co tam ci sie w niej zepsulo? afaik byly dosc wytrzymale,
    i dosc latwo daje sie im wyczyscic glowice (patyczek do uszu maczany w
    spirytusie i troche pocierania)
    troche zycia stracilem na walke z tym chlamem wiec jak cos to pomoge :)

    btw. tu koledzy widze podpowiadaja floppy emulator... jesli budzet pozwala
    to imho warto. ew. poprosic kogos bardziej 'kumatego' o 'zhakowanie'
    urzadzenia - zwykle da sie znalezc procedury odczytu/zapisu i sa one
    prymitywne , troche je przerobic, dokleic mikrokontrolerek z np. portem
    sd/mmc :) i po krzyku