    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Srubka potrzebna...
    Date: Mon, 28 Jun 2010 21:02:12 +0200

    W dniu 2010-06-28 20:33, amos pisze:
    > Witajcie,
    > postanowilem zabrac sie za niebanalny upgrade moto - wymiane lusterek
    > na takie dajace +5 do mocy. Niestety poleglem...
    > Przedmiotem operacji jest Honda CB900, mocowanie lusterek bezposrednio
    > w manetkach (o ile dobrze to nazywam).
    >
    > Lusterka, ktore zakupilem mialy w zestawie sruby imbusowe (ampule)
    > M10. Fabryczne mocowania (otwory) maja gwint M10 ale o mniejszym
    > skoku, podobno 1,25 zamiast standardowego dla M10 - 1,5.

    Odezwie ci sie najbardziej doswiadczony ;)

    Z gwintami sie zgadza (Yamahy maja jeden odwrotny).

    Uszkodzony gwint lusterkowy (poprzednik nieco na sile wmontowal lusterko
    typu Yamaha) serwisowalem sobie przedluzką dl ok 2cm, jeden gwint
    zaklejony poxipolem, drugi normalnie jako gwint.
    rzecz jest w sklepach motocyklowych np z sieci Louisa w kilku wariantach.

    Mi akurat bylo bardzo na reke podniesienie o te 2cm.