  • Data: 2009-09-21 13:51:40
    Temat: Re: Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 14:55, j...@p...onet.pl wrote:

    > Sprawdziłem - kurcze, nie jest to część zamienna.

    Zadzwoń do ASO tak jak radził newrom, sprowadzą każdą pierdółkę po
    trochę wiekszej cenie (śrubka np. za 10zł) i problem z głowy. Chociaż
    może być taka sytuacja, że producent wysyła tylko w opakowaniach
    zbiorczych, ja np. chciałem kupić 2 gumki do owiewek to powiedzieli,
    że producent sprzedaje opakowania zbiorcze i jak chce to mogę mieć za
    120zł całe opakowanie (10szt).

    --
    Artur