    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Srodek uszczelniający silnik do oleju
    Date: Tue, 23 Mar 2010 14:12:59 +0100

    Kluczboq pisze:
    > Witam
    > Samochod stara astra z kapiącym olejem z dolnej czesci silnika (gdzies
    > miedzy skrzynią a silnikiem). Naprawa - min 500zl bo trzeba wyjac
    > skrzynie co wiąze sie z rozmontowaniem calego spodu auta. Ktos
    > poradzil mi że mozna kupic srodek ktory dosypuje sie/dolewa do oleju i
    > on powoduje puchniecie czesci gumowych uszczelek uszczelniając silnik.
    > Czy to ma sens? MA negatywny plyw na prace silnika ? Jesli nie to
    > jakie srodek warto kupic?

    poszukaj innego warsztatu, wyjęcie i włożenie skrzyni to max 200zł
    powyżej tego to zdzierstwo, skąd jesteś? żadnych śmieci do oleju się nie
    wlewa, jeśli jest usterka to się ją usuwa, nie masz pewnie nawet
    pewności czy cieknie na uszczelniaczu wału korbowego czy np nie z
    uszczelki pod głowicą lub przy wałku rozrządu. To trzeba sprawdzić, umyć
    silnik i obserwować co chwile gdzie wyciek się pojawia.

    --
    krzysiek82