  • 21. Data: 2013-05-18 01:07:46
    Temat: Re: Średnie przebiegi samochodow benzynowych
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/17/2013 3:03 PM, Maciek wrote:

    > Czesc,
    >
    > Znacie jakies zestswienie z realnymi danymi o srednich przebiegach
    > samochodow benzynowych?
    >
    > Czy faktycznie po autach z silnikiem palacym srednio 10 litrow na setke
    > mozna sie spodziewac mniejszych rocznych przelotow?

    przy samochodach ponad 16l/100 można dopiero zaczynać liczyć na to że
    ktoś tam się zastanawiał czy by jeździć mniej, kupować drugie

  • 22. Data: 2013-05-18 09:30:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 May 2013 20:21:52 +0200, Iglo napisał(a):

    > Moje auto 1.8 16v, rocznik 2002. 210kkm.

    A ile pali na setke ? :-)

    > Użytkowane prywatnie, wychodzi
    > jakieś 20kkm rocznie. Mimo zainstalowania podtlenku LPG przy 110kkm nie
    > wpłynęło to na przebiegi.

    A kupiles nowe w salonie ?

    I po 5 latach byl dylemat ... kurde, za drogo to wychodzi, skrecic
    licznik, sprzedac drogo , kupic diesla, czy zagazowac ? :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-05-18 11:09:20
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-17 20:21, Iglo pisze:

    > Moje auto 1.8 16v, rocznik 2002. 210kkm. Użytkowane prywatnie, wychodzi
    > jakieś 20kkm rocznie. Mimo zainstalowania podtlenku LPG przy 110kkm nie
    > wpłynęło to na przebiegi.

    Ale to raczej przebiegi, no i ekonomiczny sens zakupu i użytkowania
    instalacji LPG przy tych twoich przebiegach były powodem jej montażu.
    Czyli zwykle związek przebiegu i LPG jest.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 24. Data: 2013-05-18 13:10:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-17 15:03, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Czy faktycznie po autach z silnikiem palacym srednio 10 litrow na setke
    > mozna sie spodziewac mniejszych rocznych przelotow?

    Kupowałem Megankę 1.6 miała 86kkm przez 5 lat. Pochodzenie Polska.
    Sprzedałem 11 latka z przebiegiem jakieś 130kkm
    W Pod koniec 2010 kupowałem Avensis 2.0, 122kkm w 5,5 roku w De, teraz
    mam na cyferblacie 140kkm.
    O gazie w Megance jak i teraz w Ave nie myślę nawet przy tych przebiegach,
    Jakbym miał dużo latać zastanowił bym się nad klekotem - po doliczeniu
    do kosztu zakupu auta nowej turbiny, dwumasy, wtryskiwaczy i filtra DPF
    czy jaki tam jest.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2013-05-19 12:44:08

    On 05/17/2013 03:36 PM, AL wrote:
    (ciach)

    spore przebiegi >30kkm rocznie, to mysle, ze w 99% wybralby
    > silnik wysokoprezny)

    Pracodawcy biorą pod uwagę również fakt "kultury" pracowników.
    Jeśli autem lata jedna osoba, to można dać diesla.
    Ale jak kilka osób, to benzyna bo zakatują.
    Auto służbowe to pełen laczek i pod krawężnik 60km/h.
    Co do diesla na służbowe auto to SDI, ale to trzeba być sadystą.