  • Data: 2009-08-18 16:24:05
    Temat: Re: Sprzęt z Anglii/Irlandii.... [OT - o lampie]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lesor" napisał w wiadomości
    news:h6dt0n$i40$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > DKJP,
    > co mi po przegladzie skoro gowno widac?
    > A w nocy na drogowych za dlugo sie nie da jechac...

    No ja tam nie wiem. W dupie byłem i gówno widziałem, a tej brytyjskiej
    padaki już nie mam. Ale świeciła jakoś tak bez sensu, że widziałem
    dobrze - nikt mi ani razu nie mrugnął, że świecę za mocno. Sam
    diagnosta, a nie był żadnym moim znajomym, był zdziwiony, że światła
    świecą prawidłowo, więc może rc 46 miała coś zjebane, albo co. Bo
    świeciła tak na środek mojego pasa, może faktycznie trochę słabo
    oświetlając pobocze. Ale drogę oświetlała 100x lepiej niż wszystko
    inne czym się poruszam/poruszałem.

    Więc niech się odzywają Ci, którym to przeszkadzało/nie przeszło na
    przeglądzie/dostali mandat/wymienili lampę itp.

    --
    Jasio
    vx etz