  • 1. Data: 2011-04-08 03:06:02
    Temat: Sprzeglo, slady
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam.

    O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc czy
    cos trzeba robic?
    Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w dobrym stanie, nie
    spalona, okladziny grube.

    http://images45.fotosik.pl/787/c706de263eeb288e.jpg

    pzdro
    Tmek

  • 2. Data: 2011-04-08 07:12:39
    Temat: Re: Sprzeglo, slady
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos trzeba robic?
    > Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w dobrym stanie, nie

    Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było silnego przegrzania
    to wygląda na kiepski materiał.

  • 3. Data: 2011-04-08 12:06:00
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w
    wiadomości news:inm5g9$fmv$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było
    > silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

    Kiepski raczj nie powinen byc, sprzeglo firmowo fabryczne.

    Tmek

  • 4. Data: 2011-04-08 12:11:14
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > >
    > Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było
    > silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

    A i jeszcze jedno.
    Pisze to wszystko bo mam wrazenie ze sprzeglo ma mala tolerancje poslizgu.
    Tzn chodzi o to, ze nie dziala w sposob 0-1, ale niewiele trzeba zeby bylo
    pelne polacznie. Mam wrazenie ze jest ktorki zakres dzialania w stanie
    poslizgu. (nie ma to nic wspolnego z wyskoscia ustawienia pedalu)
    Oczywiscie mozna sie nauczyc tak jezdzic, ale jak nie wpasuje w obroty, to
    szczegolnie na 2 przy szybszej zmienie szarpnie.

    pzdr
    Tmek

  • 5. Data: 2011-04-08 12:20:58
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
> [...]
    > czy cos trzeba robic?
    > Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w dobrym stanie, nie

    a pod palcami to to jakie jest?

  • 6. Data: 2011-04-08 12:47:16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:inmnib$pbg$1@news.onet.pl

    > a pod palcami to to jakie jest?
    Gladkie lekkie dolki. Wlasciwie ciemne to jest dlatego ze nie wyslizgane,
    czyli jest ponizej powierzchni przylegania okladzin.

    Tmek

  • 7. Data: 2011-04-08 13:21:38
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc czy
    > cos trzeba robic?
    Jeśli kolega zamierza zamontować ten docisk z powrotem, to proponuję chociaż
    zeszlifować te wgłębienia.
    Kątówka z tarczą ścierną 100 i osełką wyrównać.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 8. Data: 2011-04-08 16:17:39
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:inmrc2$6kg$1@mx1.internetia.pl
    > Jeśli kolega zamierza zamontować ten docisk z powrotem,
    > to proponuję chociaż zeszlifować te wgłębienia.
    > Kątówka z tarczą ścierną 100 i osełką wyrównać.

    Ciachajac recznie wiecej bym zrobil szkod niz pozytku.

    Tmek

  • 9. Data: 2011-04-08 16:46:24
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 12:47, Tmek pisze:

> [...]
    > Gladkie lekkie dolki. Wlasciwie ciemne to jest dlatego ze nie
    > wyslizgane, czyli jest ponizej powierzchni przylegania okladzin.

    jakieś osłabienie materiału mi się wydaje, więc ja bym wymienił

  • 10. Data: 2011-04-09 14:26:28
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ciachajac recznie wiecej bym zrobil szkod niz pozytku.
    >
    > Tmek
    Raczej nie - po tym co widać.
    Trzeba by się nieźle starać, aby papierem ściernym zniszczyć to co jest na
    tym zdjęciu.
    Miałem na myśli taka tarczę z listkami papieru ściernego.
    Osełka oczywiście prosyopadłościenna, a nie taka jak do ostrzenia kosy.
    Właśnie po to, aby ewentualne górki skasować.
    Do kupienia w sklepie z narzędziami.
    Razem 10 zł
    S.