  • 11. Data: 2022-02-10 00:55:12
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu używanego firmie pytanie o umowe
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.02.2022 o 07:20, ddddddddddddd pisze:

    > ale co to zmienia, skoro sprzedałeś, a nie kupiłeś?

    Takie, że może nie sprzedałeś.

    > Nigdy mi nie
    > przyszło do głowy żeby nawet z dowodu kupującego sprawdzać, bo to nie
    > moja działka. Przyszedł, ma pieniądze, chce kupić to sprzedaję.

    No cóż, nie każdy ma taki pusty łeb :-)

  • 12. Data: 2022-02-10 01:00:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.02.2022 o 09:37, m4rkiz pisze:

    > Jakie to ma znaczenie praktyczne skoro dostał kasę do ręki? Zgłasza
    > zbycie w WK i u ubezpieczyciela i tyle.

    Znaczenie praktyczne może być takie, że za jakieś grosze ktoś narobi
    szkód za które zapłacisz z własnej kieszeni. A tylko dlatego, że nie
    będziesz w stanie wykazać, że samochód sprzedałeś.

  • 13. Data: 2022-02-10 01:03:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.02.2022 o 09:39, K pisze:

    > No i co w zwiazku z tym? Moze przyjsc jako osoba prywatna z lewym
    > dowodem, ktorego nie odroznisz od prawdziwego.

    Dlatego lepiej zadbać by umowa była podpisana przez osobę wiarygodną.

  • 14. Data: 2022-02-10 07:22:26
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 09.02.2022 23:55, ii wrote:

    > Takie, że może nie sprzedałeś.

    ale co to ma za znaczenie? będziesz miał i auto i kasę, czy twój pusty
    łeb twierdzi, że się nie wytłumaczysz z fotoradaru?

    > No cóż, nie każdy ma taki pusty łeb :-)

    dobrze że sprzedawcy w sklepach jeszcze nie mają tak pustego łba jak ty
    i nie muszę im przy zakupie czegokolwiek przedstawiać dokumentów

  • 15. Data: 2022-02-10 10:22:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/02/2022 00:03, ii wrote:

    > Dlatego lepiej zadbać by umowa była podpisana przez osobę wiarygodną.

    Przychodzi typ, ubrany normalnie jak 99% spoleczenstwa. Posluguje sie
    jezykiem polskim, ma dowod osobisty, pieniadze i chce kupic moj
    samochod. Nie potrafie stwierdzic czy jego DO jest prawdziwy ale wyglada
    tak jak moj. Po czym poznam czy potencjalny kupujacy jest wiarygodny, ma
    doniesc zaswiadczenie o przyjmowaniu kolendy, swiadectwo bierzmowania?

  • 16. Data: 2022-02-10 10:52:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.02.2022 o 07:22, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    >
    > dobrze że sprzedawcy w sklepach jeszcze nie mają tak pustego łba jak ty
    > i nie muszę im przy zakupie czegokolwiek przedstawiać dokumentów

    Jak marchewkę sprzedają a nie samochód, młocie.

  • 17. Data: 2022-02-10 10:58:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.02.2022 o 10:22, K pisze:

> [...]
    > tak jak moj. Po czym poznam czy potencjalny kupujacy jest wiarygodny, ma
    > doniesc zaswiadczenie o przyjmowaniu kolendy, swiadectwo bierzmowania?

    Pytanie było o kupowanie przez firmę. Jak masz relację biznesową z firmą
    to raczej bez problemu stwierdzisz czy gość, który do Ciebie przychodzi
    jest właściwy. I napisałem już kim musi być. Nic nie poradzę na to, że
    macie inne problemy, ale to co napisałem jest raczej elementarne dla
    kogokolwiek kto jest trochę ogarnięty. I nie opowiadaj mi, że jak
    marchewkę sprzedawałeś to nie sprawdzałeś czyjegoś dowodu itp itd

  • 18. Data: 2022-02-10 11:17:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/02/2022 09:58, ii wrote:

> [...]
    > kogokolwiek kto jest trochę ogarnięty. I nie opowiadaj mi, że jak
    > marchewkę sprzedawałeś to nie sprawdzałeś czyjegoś dowodu itp itd

    No i przychodzi ten sam typ z pieczatka, ktora sobie moze kazdy zrobic i
    co dalej? Dzwonisz na numer telefonu z pieczatki, czy odpalasz internet
    explorera, szukasz danych firmy i dzwonisz sie zapytac czy taki tam
    pracuje? Powiedza ci biorac pod uwage SRODO? Ja mam to w chuju i mu
    sprzedaje, a kase przy nim wplacam do banku aby potwierdzic, ze nie jest
    falszywa.

  • 19. Data: 2022-02-10 13:17:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/02/2022 09:52, ii wrote:

    > Jak marchewkę sprzedają a nie samochód, młocie.

    Ale marchewka tez mozna narobic szkod albo spowodowac czyjas smierc.
    Wszystko zalezy od tego jak jej uzyjesz. Takze, ja bym wolal o okazanie
    DO przy zakupie.

  • 20. Data: 2022-02-10 18:06:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-02-10 o 01:03, ii pisze:

    > Dlatego lepiej zadbać by umowa była podpisana przez osobę wiarygodną.

    Osoba prawna, osoba fizyczna i osoba wiarygodna.
    To kto w końcu kupuje?