  • 1. Data: 2010-04-17 09:27:08
    Temat: Sprzedaż przez pośredników
    Od: olo <o...@n...com>

    Witam

    Czy ktoś z Was realizował i mógłby co nieco podzielić się wiedzą
    dotyczącą pośrednictwa w sprzedaży przez www? Mam na myśli sytuację taką:
    mam stronę internetową, która prezentuje produkt. Nie chcę zajmować się
    jego sprzedażą; chcę natomiast dogadać się ze sprzedawcami tego produktu
    w taki sposób, by użytkownik przeglądający moją stronę i chcący produkt
    zakupić został przekierowany na stronę sprzedawcy gdzie będzie mógł
    faktycznie dokonać transakcji. Ja natomiast chciałbym uzyskać procentową
    marżę od zakupu. Jaki byłby najlepszy mechanizm monitorujący taką
    transakcję, by jedna i druga strona nie czuła się oszukiwana i była
    pewna ilości transakcji dokonanych w ten sposób.

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 2. Data: 2010-04-17 15:26:13
    Temat: Re: Sprzedaż przez pośredników
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcję, by jedna i druga strona nie czuła się oszukiwana i była pewna
    > ilości transakcji dokonanych w ten sposób.

    Najpewniej to hostowac wszystkich posrednikow i wlasny serwis na tym samym
    serwerze - po prostu poza towarem dac posrednikom tez narzedzie do
    sprzedazy. Wtedy widzisz wszystko - no chyba, ze zaczna sie dogadywac poza
    serwisem ale na to nie ma rady.

  • 3. Data: 2010-04-17 21:44:35
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 17.04.2010 17:26, Ghost pisze:
> [...]
    > samym serwerze - po prostu poza towarem dac posrednikom tez narzedzie do
    > sprzedazy. Wtedy widzisz wszystko - no chyba, ze zaczna sie dogadywac

    zapewne tak. Ale może ujmę to inaczej, operując na realiach.

    Prowadzimy serwis jak w stopce. Alkoholi nie sprzedajemy (mniejsza już o
    to dlaczego). Prowadzimy wyłącznie serwis informacyjny. Niemniej wiele
    firm/dystrybutorów prowadzi sprzedaż przez internet. Chcemy się z nimi
    dogadac, umieścić na naszej stronie opcje "kup", która prowadzi na ich
    stronę gdzie alkohol można kupić. Chcemy jednak mieć możliwość wglądu w
    to, kto za pośrednictwem naszej witryny kupuje u nich i na tej podstawie
    wystawić fakturę (procent od sprzedaży, więc musimy wiedzieć kto i ile
    kupił)

    Nie jestem zatem w stanie ich hostować :), gdyż ich strony po prostu już
    istnieją, pomijając już nawet fakt, że nie zajmuję się hostingiem

  • 4. Data: 2010-04-17 21:59:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Nie jestem zatem w stanie ich hostować :), gdyż ich strony po prostu już
    > istnieją, pomijając już nawet fakt, że nie zajmuję się hostingiem

    Powiniens zatem brac kase za przekierowanie, a nie fakt zakupu i tu by sie
    znalazly jakies narzedzia - w przypadku zakupu raczej zapomnij przy takich
    ograniczeniach.

  • 5. Data: 2010-04-18 03:01:16
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 17.04.2010 Ghost <g...@e...pl> napisał/a:

> [...]
    > znalazly jakies narzedzia - w przypadku zakupu raczej zapomnij przy takich

    Nawet nie ma możliwości. Jedynie sprzedaż ze swojej strony ich produktów jak
    ich soft ma jakieś API do takiej formy.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2010-04-18 06:41:32
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 18.04.2010 05:01, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Nawet nie ma możliwości. Jedynie sprzedaż ze swojej strony ich produktów jak
    > ich soft ma jakieś API do takiej formy.

    dzięki za odpowiedzi - podejrzewałem, że będzie z tym właśnie problem,
    ale wolałem upewnić się na 100%