  • Data: 2009-04-14 11:57:35
    Temat: Re: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
    Od: MichalKu <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 10:04, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Mam takie pytanko/dylemat. Jaki macie doświadczenia z jazdą próbną podczas
    > sprzedaży swojego moto? > --
    (...) ciach

    Czesio,

    swoja poprzednia maszyne przy sprzedazy uzyczylem na zamknietym i
    ogrodzonym parkingu.
    Fakt faktem, ze obawa gleby przez kupujacego byla wyrazna, bo
    przyznal, ze nie jezdzil na 260 kilogramowym stworze (Honda VT1100C).
    Teraz szykuje sie do opchniecia mojej FZ6S i borykam sie z tymi samymi
    myslami co Ty.
    Bede musial poszperac w poszukiwaniu rozwiazania typu 'umowa
    uzyczenia', czy cos w tej okolicy.
    Pewnie wezme jakas zaliczke 'na wypadek' wypadku.
    Poza tym dokumenty goscia.
    I wpadl mi do glowy jeszcze jeden pomysl, zeby ukryc gdzies wlaczona
    komorke. Nie wiem, czy jest to dobry pomysl, ale chyba nie glupi.
    W przypadku buchniecia moto i gdy go nie rozpruja od razu, jest
    mozliwosc namierzenia tel przez operatora i jest/byla taka opcja, ze
    samemu za pomoca sms'a mozna wyczaic, gdzie jest dany telefon. Wiem,
    ze jakis operator cos takiego oferowal.

    pozdry
    MichalKu
    FZ6S