  • 11. Data: 2009-12-18 21:39:15
    Temat: Re: [Sprzedam] FZR 600 '94
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** Niby powinna ale to jest jeszcze stary model. A moto pochodzi z Niemiec.
    Chyba ze wyprodukowano go wczesniej a przy rejestracji wpisali rok prod.
    1994 bo dopiero wtedy byl rejestrowany. Zdarzaly sie w historii takie
    przypadki.

    Mocno kombinowana - w tych latach enerdowcy jeszcze wpisywali w brif rok
    produkcji - to jest 90 najwyzej 91...ale i ja mialem moto 87 pomimo ze ten
    model byl produkowany do 84 :)

    ***To jest japonska droga ktora postanowil porzucic.

    Nie dziwie sie - na olej go juz przestalo byc stac???
    Inna sprawa ze kazdy popelnia bledy...

    Tytus
    żółte najszybsze

  • 12. Data: 2009-12-18 22:22:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Mocno kombinowana - w tych latach enerdowcy jeszcze wpisywali w brif rok
    > produkcji - to jest 90 najwyzej 91...

    No tu w Briefie stalo 94 wlasnie. Co krecil germanski oprawca nie dowie
    sie juz chyba nigdy nikt.

    > Nie dziwie sie - na olej go juz przestalo byc stac???

    A nawet duzo nie zlopie. Nie to co FZR/YZF 1000. Tu jest bardzo znosnie
    aczkolwiek czasami przy mocniejszej akcji manetka potrafi smierdnac z
    tlumika. Ale to akurat zadne zaskoczenie w FZR.

    > Inna sprawa ze kazdy popelnia bledy...

    Ja wiem czy blad ? Koles wsiadl na to po GS500, pojezdzil, nauczyl sie i
    stwierdzil, po dluzszej przejazdzce softailem evo, ze jednak
    amerykanskie v2 kreca go mocniej niz japonski odkurzacz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-12-18 22:48:45
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    No tu w Briefie stalo 94 wlasnie. Co krecil germanski oprawca nie dowie
    > sie juz chyba nigdy nikt.

    Co innego mialem na mysli ale ogolnie sens zostal zachowany, kilka lat temu
    sprzety na granicy nrd/prl pieknialy jak cycki Pameli - wraz z wiekiem...

    A nawet duzo nie zlopie. Nie to co FZR/YZF 1000. Tu jest bardzo znosnie

    Upsss na szczescie pracowalem wtedy w branzy, oszczednosci byly i to w
    Mobil1 5w50 - wiec czlowiek mogl sobie pozwolic na jazde FZR1000 :)

    *** Ja wiem czy blad ? Koles wsiadl na to po GS500, pojezdzil, nauczyl sie i
    > stwierdzil, po dluzszej przejazdzce softailem evo, ze jednak amerykanskie
    > v2 kreca go mocniej niz japonski odkurzacz.

    Bywa - nie tam zebym byl zlosliwy, ale co to znaczy "dluzsza przejazdzka
    softailem evo" ???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

    P.S. Ja zakochalem sie w V2 (japonskim) po 20 km jazdy ale wyniki badania sa
    malo miarodajne jest bo ja nie mieszcze sie w reprezentatywej grupie
    spolecznej. No i znam jeszcze jednego takiego Krzyska co czasem pyrka na
    V2 - to nic ze Suzuki :)

  • 14. Data: 2009-12-18 22:57:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Bywa - nie tam zebym byl zlosliwy, ale co to znaczy "dluzsza przejazdzka
    > softailem evo" ???

    To ze Ci kolega pozyczy swoj motocykl zebys mogl sobie pojezdzic przez
    weekend. Ja wiem ze to dla niektorych dziwne ale u nas to nic nowego ze
    sie pozycza kolegom sprzety.

  • 15. Data: 2009-12-18 23:22:13
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Ja wiem ze to dla niektorych dziwne ale u nas to nic nowego ze
    sie pozycza kolegom sprzety.

    To co napisales znacznie zaweza pojecie "kolegi"...
    osobiscie raz jezdzilem pozyczonym motocyklem
    i raczej watpie czy pozwolibym komus dosiadac n.p. Żołta.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 16. Data: 2009-12-18 23:38:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości
> [...]
    > osobiscie raz jezdzilem pozyczonym motocyklem
    > i raczej watpie czy pozwolibym komus dosiadac n.p. Żołta.

    "To Ty masz kolegów?"
    (c) Pasikowski, Psy

    Przecież nie napisze, że przyjacielowi, bo znowu by się gejowsko
    zrobiło na preclu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-12-19 07:37:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > To co napisales znacznie zaweza pojecie "kolegi"...

    No to juz nie moj problem kto ma jakich kolegow.

    > osobiscie raz jezdzilem pozyczonym motocyklem
    > i raczej watpie czy pozwolibym komus dosiadac n.p. Żołta.

    To jest problem Twoj raczej. Motocykl to tylko rzecz. Cenna ale jednak
    rzecz.
    Ja sobie chce pojezdzic innym niz moj to po prostu ide do ktoregos z
    kumpli i dostaje. Mojego nie musze zostawiac w zastaw. Kwestia zaufania
    i podejscia do przedmiotow.

  • 18. Data: 2009-12-22 07:10:18
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości