    From: "Koczis" <x...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprzedam FZ1 Fazer.
    Date: Thu, 06 Jan 2011 23:02:48 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Tomek napisal:
    > to najczęściej oznacza potomka:-)

    No nie do konca, ale tez jest w planach na 2011 :)
    Glownie to chodzi o to, ze po jesiennym wypadku na moto jakos nie mam spokoju
    podczas jazdy na moto i raczej bede robil sporadyczne wypady, czyli rocznie
    pewnie wszystkiego bedzie ok. 2tys km, wiec szkoda mi trzymania FZ1, bo to tylko
    strata kasy, przy takich przebiegach. Dodatkowo po R1 nie moge sie przestawic do
    innej pozycji na moto. Moc OK, ale choc to zabrzmi dziwnie, na R1 bylo mi
    wygodniej, zarowno plecy, jak ich zakonczenie mniej mnie bolaly po 200km wypadzie.

    Pozdrawiam
    Koczis
    FZ1