  • Data: 2017-04-13 18:29:49
    Temat: Re: Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-04-2017 o 08:37, m4rkiz pisze:

    > amen

    Nie bzdurzcie - pisałem że samochód jest wystawiony na otomoto, kto chce
    to znajdzie.
    Dusterów z Poznania jest pewnie łącznie szt 1, wersji Prestige z tego
    roku może ze 2 w całym kraju.

    Jak jest naprawdę zainteresowany, to raz że pewnie orientuje się ile coś
    takiego kosztuje, dwa, że zadzwoni.
    Z kolei jak komuś dwóch kliknięć nie opłaca się wykonać, to z miejsca
    widać jak bardzo jest zainteresowany zakupem....

    Oczywiście, gdy ktoś sobie chce tylko pomarudzić, jak poprzednimi razy
    za które trafił do kf, to zawsze sobie powód znajdzie.

    Ale żeby nie było, że cokolwiek ukrywam - to cena z początkowych 49 900
    zjechała na 44 900, bo czas leci.